Who are you?

Hittade den här hos www.yennny.nu och tänkte att ni som läser bloggen skulle svara. Även ni som aldrig kommenterar är välkomna att svara och ni kan vara anonyma om ni fortfarande vill det. Ser att det är fler och fler som hittar hit men få som kommenterar så välkomna att svara på detta...Tjingeling!!!


1. Hur gammal är du?
2. Är du tjej/kille?
3. Var bor du? (Stad och land)
4. Hur hittade du min blogg?
5. Hur ofta läser du min blogg?
6. Hur länge har du läst min blogg?
7. Har du en egen blogg?
8. Vad är det bästa med min blogg?
9. Vad är det sämsta med min blogg?
10. Har du mig på bloggkoll?

9 kommentarer:

Anonym sa...

1. Hur gammal är du?
Jag är 19

2. Är du tjej/kille?
Tjej

3. Var bor du? (Stad och land)
Göteborg (Kungsbacka), Sverige

4. Hur hittade du min blogg?
Kommer faktiskt inte ihåg.. Kan vart genom Laura?

5. Hur ofta läser du min blogg?
Så fort du uppdaterar

6. Hur länge har du läst min blogg?
Hmm, några månader, vet inte exakt.

7. Har du en egen blogg?
Yes. Bergman.devote.se

8. Vad är det bästa med min blogg?
Du skriver enkelt, men ändå är den intressant att läsa.

9. Vad är det sämsta med min blogg?
Finns väl egentligen ingenting dåligt... men om jag måste säga något så kan det ju vara lite dåligt med uppdatering ibland ;)
Men egentligen är det faktiskt inget jag tycker är dåligt.

10. Har du mig på bloggkoll?
Of course =)

Anonym sa...

Typ LCHF, atkins gi, jag blandar lite men mest atkins, de har ju mkt likheter de tre dieterna.

Turkbiber, alltså vanlig biber, grönsaken, fråga erkan han vet vad jag menar. All korv som har max 5% kolhydrater i sig. Alltså köttig korv.

Var finns sucuc att köpa här? Tolga älskar det men jag har inte hittat det. BERÄTTA!

Jag brukar äta satay eller göra egen. (med satay menar jag jordnötssås.) Kör vanliga jordnötter i en mixer tills det blir jordnötssmör och rör sedan ut med grädde och värm upp. Det behöver inte koka bara bli varmt det är lätt att bränna annars.

Jordnötssmör är också ett gott snack. Ska tipsa dig om en blogg jag nyss hittat som verkar ha bra tips, finns säkert fler: http://blogg.passagen.se/gi-anna/

Jag gick ner ca 5 kg på en månad, nu står jag still för jag har brutit dieten när jag varit sjuk.

Kram

Anonym sa...

Ps: Jag har gått på två olika minns inte namnen men nu vill jag prova når nytt är det bra där du går?
Kram

Anonym sa...

Hm undrar om det var samma jag var hos på värnhem, typ en källarlokal?

Kikade in på hemsidan den såg fin ut. Jag vet inget om frisörer i Malmö men jag vill så gärna hitta en bra. Jag sparar ju till långt och alla jag går till bara klipper av mitt hår haha. =(

Vi handlar nästan bara på netto och sen har vi varit en gång på maxi haha. Finns det på hemköp vid triangeln tror du? Står det på turkiska på förpackningen?

Jo sant det är med kokosmjölk men jag använder alltid grädde för då vet jag exakt vad som är i men hittar du kokosmjölk där det står på kohydrater osv och det är under fem så ta hellre det. =)

Ja det är bara att kunna reglerna först för det är ganska lätt att paja. Jo jag vet gick upp 8 kg i somras i turkiet. Suck... =(

Kram

Anonym sa...

1. Hur gammal är du?
typ 24

2. Är du tjej/kille?
Tjej

3. Var bor du? (Stad och land)
M-town mutha fukka, Sverige

4. Hur hittade du min blogg?
Vi skapa våra samtidigt, satt på msn o gjorde d när vi skulle börja på VV för ja hur många ggr börja vi där?

5. Hur ofta läser du min blogg?
Så fort du uppdaterar

6. Hur länge har du läst min blogg?
allra första början

7. Har du en egen blogg?
Tro, bloggar e för mesar hehe got ya...faten-fightingforsuccess.blogspot.com

8. Vad är det bästa med min blogg?
Du är bäst!

9. Vad är det sämsta med min blogg?
kommer inte på ngt

10. Har du mig på bloggkoll?
kanske, jag vet inte haha har jag bloggkoll överhuvudtaget?

Anonym sa...

1. Hur gammal är du?
Jag är 25, snart 26

2. Är du tjej/kille?
Jag är en tjej

3. Var bor du?
Jag bor utanför Lund

4.Hur hittade du min blogg?
Den berättade du alldeles själv för mig om =)

5. Hur ofta läser du min blogg?
Såfort du uppdaterat

6. Hur länge har du läst min blogg?
Ojoj det är ett bra tag iaf =)

7. Har du en egen blogg?
Jajjemen! http://Molllle.blogg.se

8. Vad är det bästa med min blogg?
Du skriver bra och du uppdaterar lagom ofta

9. Vad är det sämsta med min blogg?
Att vi inte pratar i telefon lika ofta! Jag läser din blogg sen känns det som att jag pratat med dig för jag vet vad du gjort under dagen haha

10. Har du mig på bloggkoll?
Jajjamensan!

Anonym sa...

1. Hur gammal är du?
oj snart 25.

2. Är du tjej/kille?
Tjej

3. Var bor du? (Stad och land)
Arlöv (Malmö), Sverige

4. Hur hittade du min blogg?
Genom din msn ;-)

5. Hur ofta läser du min blogg?
Så gott som varje dag.

6. Hur länge har du läst min blogg?
Ja följt har jag väl gjort i snart 2 månader.

7. Har du en egen blogg?
Jo men det har jag.
www.celina-mete.bloggagratis.se

8. Vad är det bästa med min blogg?
Ja eftersom vi inte pratar varje dag så vet man ju ändå vad som hänt, hehe nyfiken är man ju.

9. Vad är det sämsta med min blogg?
Uppdaterar inte alltid så mycket:-)

10. Har du mig på bloggkoll?
Nej men på bloglovin som du själv lärt mig. hihi


Keep on bloging höhö

/Lina

Anonym sa...

1. Hur gammal är du?
25

2. Är du tjej/kille?
Tjej

3. Var bor du? (Stad och land)Malmö, Sverige

4. Hur hittade du min blogg?
Minns inte alls, minns du?

5. Hur ofta läser du min blogg?
Varje dag.

6. Hur länge har du läst min blogg?
Tja 2 mån kanske mer? Hm minns inte..

7. Har du en egen blogg?
www.tutku.blogg.se

8. Vad är det bästa med min blogg?
Mkt uppdateringar

9. Vad är det sämsta med min blogg?
Sidan tar lång tid att ladda

10. Har du mig på bloggkoll?
yes yes

Svar: Jag vill oxå hitta en bra frisör...
LCHF är typp samma som atkins men man äter mer fett.Ja typ det är olika i olika faser, det finns sidor som förklarar allt ingående men jag kan ingen utantill har hittat dem förr minns jag.

Katrinelund? var är det haha... Özen ligger ju vid ataturk va? Föreningarnas hus?
ska testa där isåfall=)
Kram

Anonym sa...

1. Hur gammal är du?
22, snart 23

2. Är du tjej/kille?
Tjej

3. Var bor du? (Stad och land)Istanbul, Turkiet

4. Hur hittade du min blogg?
Via Tess blogg (Tutku).

5. Hur ofta läser du min blogg?
Oftast så fort du uppdaterar, eftersom jag har dig på bloggkoll, men den senaste månaden har det inte blivit av... :S

6. Hur länge har du läst min blogg?
Cirka 2 månader.

7. Har du en egen blogg?
http://papatya.blogg.se

8. Vad är det bästa med min blogg?
Du skriver enkelt och ledigt och bra! :)

9. Vad är det sämsta med min blogg?
Sidan tar ganska lång tid att ladda även för mig.

10. Har du mig på bloggkoll?
Ja. :)