Stressigt värre

Har badat och är ren och fräsh nu, men det osar i hela lägenheten och mina kläder stank tydligen.
Har huvodvärk, har haft det ett par dagar nu och den kommer alltid på kvällarna.
Förrsäten så åt vi på det snabstället på plaza torget vid triangeln, take away kinesisk/thai/japansk. Tror det är kineser men försöker göra thai mat och de lyckas tyvär inte.
Men, men vi åt där i sommras tror jag och jag mådde sjukt illa.
I måndags när vi åt där igen så mådde jag illa direkt när jag kom innanför dörren. Vi tappade upp ett bad för oss då vi var så trötta och ville mysa till det men då börjar jag spy som fan. Erkan hade redan lagt sig i badet och var tvungen att se hahaha OCH lukta hahaha, stakars han.

Dagen efter (igår) kunde jag inte äta upp min lunch, jag mådde riktigt illa.
Kl 21 på kvällen kom jag på att jag fortfarande inte ätit middag för jag var inte alls hungrig.

Idag kunde jag iheller inte äta upp min lunch, jag hade så svåra magsmärtor att jag var såååå nära att säga till chefen att jag var tvungen att gå hem.
Men jag försökte verkligen, och TUR att jag hade det lugnt idag annars hade jag inte stått ut. Det gick över!
Så fort jag kommer hem - KATASTROF!

Är fortfarande inte återställd men har ialf ätit middag. Blev jag magförgiftad eller va hände?

DESSUTOM, i morse när jag vakna upptäckte jag 2 lite större prickar på var sitt ben, de är lite torra, ser konstiga ut.
EXAKT likadana fick jag när jag bodde i Norge och mådde BAJS dåligt och stressade ihjäl mig och då dök de upp. Norska läkaren sa att det var pga stressen, jag som verkligen trodde jag fått en alvarlig sjukdom.

OCH NU IGEN efter 3 år har jag fått 2 st.
Inte konstigt så stressad jag varit, INRE STRESS det är det som kanske är det värsta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad hemskt att må så illa :( Måste ju vara något skumt med stället?
Haha, surt att du skulle spy precis när ni hade gjort det mysigt med bad och allt!

Glömde skriva förut att din design är riktigt fin :)
Kram!

Anonym sa...

Hummm jag tror du har svarat mig alla gånger. Du är mycket bättre än jag på att svara på kommentarer i alla fall. Jag suger på det och jag vet inte varför. För mycket att göra kanske?

Ja lägenhets fixandet går framåt men långsamt. Jag vill att det ska vara tiptop när vi flyttar in så vi slipper släpa runt möbler på det nya golvet å så. Men snart så kommer det ett jätte inlägg tillägnat lägenheten hehe!

När det gäller naglarna så verkar vi haft samma bakgrunds historia. Jag har också vart bitare så länge jag kan minnas men inte längre! Vi har lyckats ju! Du får lägga ut lite bilder när du går och gör naglarna. Jag kanske kan få lite inspiration till nästa gång jag ska fylla på mina.

När de gäller dina prickar så kanske jag kan hjälpa.

Jag ( leker hudläkare haha)tror du har en form av psoriasis som går igång när du är stressad. Jag har psoriasis guttat och man brukar få sina fösta 'skov' som det heter när man är sjuk ( ex, magsjuka:S) och är stressad. Hör av dig till PSO och därigenom får du en kontakt som kan utröna om det är psoriasis eller inte. Till dess så är mitt tips att se över vad som stressar dig och gör nått åt det. eller gör så mycke du kan åt de. Och smörj smörj smörj med hud kräm.

Hoppas att det inte är psoriasis för det är en skit sjukdom, men värt att kolla upp om d är d för då kan du få massa hjälp. Jag trodde jag var allergisk mot nått och det trodde vårdcentralen också tills dom efter 5! besök och MASSOR av mediciner kom fram till att det var psoriasis. DÅ fick jag den hjälpen jag behövde.

Många kramar till dig!