En dag på stan

Mörk röda ljuslyktor (d är mörkare i verkligheten) (Village)


Idag har jag äntligen fått göra min ner tjatade och efterlängtade ansiktsbehandling - SÅ SKÖNT!
Detta rekomenderar jag till alla - tjejer som killar!
Jag skulle köpa med mig rengörings och kräm, men rengöringen var såklart slut så jag köpte bara krämen. DYR!
Ska in nästa vecka och se om rengöringen kommit samt en speciell produkt till mig som har problem med torra partier i ansiktet under vintern.
Jag fick med mig några prover hem och de ska vara i över en vecka så jag kan känna mig för.

Dermalogica ansiktskräm, Balsam, Nail remover, bomull pads (Tité, H&M)


Självklart var jag inte vacker när jag gick där ifrån. Hon hade ju klämt alla porer jag hade (ONT) så man var lite röd flammig här och var. Samt missilerna, de små vita prickarna vissa får i ansiktet (JAG) tar hon bort med en spetsig liten sak och där efter trycker ut så alla de var ju il röda som blod. Så man kunde tro att en katt hade lekt i ansiktet på mig.
Sen hade jag inget smink efter vilket inte var så trevligt, så jag försökte undvika speglarna på stan så mycket kan bara kunde så jag inte behövde tänka på det haha.
Men blek som ett lik är jag och jag som funderat på solarie de närmsta dagarna måste vänta 3 veckor eftersom jag fått en djup rengöring i hyn.

Ögonbryns färg


Träffade Claudia och vi gick och fikade på ett café på hansa companiet - NEVER MORE! Skit Otrevliga!!! Mins inte vad cafeét hette men det ligger på över våningen bredvid en frisör!
GÅ INTE DIT!



Sedan gick Claudia för att möta sin sambo och jag fortsatte min stan vistelse på H&M (var annars) tiden var i kapp så jag hann inte kolla vad jag ville, ville in på Gina Tricot också då jag hittade en skit söt kofta där förra veckan. Men det får jag ta en annan dag!

Kruk set (Village)


Sjukt mycket folk på stan (tur man inte träffa nån) när jag skulle ta bussen hem fick jag trängas med alla folk så man knappt kunde andas. Och då var detta andra bussen jag väntade på, då den första fick köra förbi för den hade för många passagerare.

En mörk grå t-shirt med lite polo (H&M)


Orange/röd längre t-shirt (H&M)


Anyway, nu hade jag tänkt att läsa mina 100 nya inlägg på bloglovin (om jag pallar) och sen VILL jag ta mig ett glas men får inte (störigt)

Hemlig present till Mamma =)


Ha en trevlig helg!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hansacompagniet ja väldigt ytliga. Nu e jag ännu mer nyfiken på preenten! :) Älkar dig!

Anonym sa...

Oj mitt tangentbord har börjat läspa, måste trycka extra hårt för att S´n ska komma med ;) Kram!

Anonym sa...

Låter som en riktigt trevlig runda på stan det ju :-) hihi

När man gått ner några hundra kilo :-P så blir det shopping för allt vad det heter för mig.

Då kan vi ju shoppa tillsammans hehe.

pöss babe

Anonym sa...

dermalogica mycket bra! köpte sån megastor pumprengöring som jag har haft sen jag var gravid =)fast nu har jag köpt Clarins som är super oxå. jaja whatever :P Ha d gött gums

Anonym sa...

S: HAHAHA men min nos ska adopteras bort så det blir nice. I vanliga fall är den skinny och benig men nu blev den utfylld liksom ;)

Mjaa men jag tonade bara håret i början eftersom mamma var lite orolig jag skulle tappa håret eller nå sånt ;P

Har dom en pizzeria i Köpingebro? Det hade jag missat! Nåja, jag är glutenallergiker ändå så det spelar ingen större roll. Men det är kul att det sprider sig ut på landet ;P

Jaha, du menar att om man går förbi skolan och går mot Ystad om man säger så, så bor hon där? Har för mig att det bodde en barnfamilj därborta innan men dom har kanske flyttat :P

Joodå, jag trivs men det är platt och jävligt, blåser jämt och regnar i ett kör. Men visst, jag trivs väl ändå ;P Nära till Danmark och Danmark är nice ;P HAHA!

Okej, du får säga hur det går ju :P

HAHAHAHA mina sms är likadana btw. Jag skriver och skriver och skriver. Det är illa när ALLA tecknen tar slut. Fyfan. :P

Btw, ser att du hittade ögonbrynsfärgen! :) Naaajs. Du slapp Boan ;)

Anonym sa...

ha ha tack du! :D

Anonym sa...

Mysig dag! Vill också göra en ansiktsbehandling. Får göra det någon gång när jag har tid :)