2009´s första Söndag

Har precis ätit champinjoner, broccoli, morrötter och purjolök i ugnen med feta ost.
Det får jag väll äta???

Då papsen blivit arbetslös som halva Sverige satt vi här tillsammans och sökte jobb. Jag finslipade hans CV och skickade iväg den till TVÅ företag.
TVÅ????

Alltså går man in på ams hemsida hittar man alltså NADA!
Helt sjukt vad krisen igentligen har slått hårt.
Men jag tror att folket har överdrivit med deras rädsla.
De som inte har drabbats så att säga.

Han kom också med en räkning som han ville att jag skulle HJÄLPA honom att betala.
Han har precis lärt sig att betala över nätet men det har varit hans brors dosa som varit kopplad i hans lägenhet och nu har de bråkat så han tog dosan med och pappa har inget internet.
Javisst - jag kan betala, MEN han menade att JAG skulle betala den - från MITT konto!!!
Hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahha.............shit vad jag skrattade.
Han med för den delen.
Det har liksom blivit lite omvänt nu när jag har fått jobb och min tjatiga feta lön!

Jag har bott ensam sedan jag var 18 - det är 7 år och VARJE månad i princip har jag haft en liten räkning som pappa fått ta hand om eller behövt pengar till mat.
Och VARJE gång har jag lovat att betala tillbaka men aldrig kunnat.
De senaste åren har han efter att jag frågat skrattat och sagt "Jaja, du ska betala tillbaka nästa månad va?" hahaha.

Så nu får jag ta skiten - jag betalade hans räkning med STOLTHET! Jag var faktist riktigt glad när jag gjorde det haha.
Här om dagen när vi var och handlade mat så sa jag nä nä det e lugnt gå och packa i varorna och så skrattade vi som fan båda två och han var ju tvungen att säga till kassörskan "Min dotter betalar HAHAHA"

Så mamma - BRING IT ON, skicka mig räkningar på resorna du betalat och allt annat för den delen.....BRING IT ON....=)

Inga kommentarer: