Alanya

Nu kom min älskade man hem. Han är inte den bästa på att skicka meddelanden, utan bara svara. Men IDAG har han skickat sms hela dagen och endast putti nuttiga sms. Jag tror han hade tråkigt på jobbet idag haha.

Jag VET att jag är skit dålig på att sätta in bilder men när jag väk gör det så gör jag det stort haha.

Jag har typ 10 TJOCKA foto album här hemma med endast fest foton typ from back in the days with my girls men har ingen scanner. SYND! Får nog önska mig det nästa år haha.



Yalshin, Shemo och Eko. GRATTIS till Yalshin som gifte sig för en månad sen (med en holländare ofcourse)



Imran & Vedat



Eko med hans bästa vän Memo (Gratis dricka på Robin Hood och Audiatorium är aldrig fel)



Eko och svettiga Alper som festade med oss under hans permission från lumpen. Robin Hood 2007



Under båt turen 2007 när jag var tvungen att åka med en annan båt för jag blev sjösjuk (tänk då att jag tjatat till mig denna båtturen i 2 år hahaha)



Bambino, Eko och Alper håller i club dansen efter jag haft vatten gympa med gästerna. Alla skit trötta i 45 graders värme. 2006




Jag håller i mini diskot på hotellet 2006




Tornadon i Alanya som jag blev skit skraj över - ville bara heeeem =(

3 kommentarer:

Anonym sa...

SHIT, tornardo :O Var den riktigt kraftig eller?

Jag själv bor i Gbg, eller ja, i kungsbacka som ligger utanför. Kankse du vet vart det ligger om du bott i gbg? :)
Jora, är ganska van vid skånskan ändå. Är van vid Alma ;) Annars tycker jag faktiskt att skånskan är skön, till skillnad från vad alla andra tycker. :P
Vet inte riktigt om det kommer bli något festande i Malmö. Alma säger att det tydligen är svårt att komma on för oss småglin ;) då vi bara är 19 och det är 20 överallt i stan. Men KANSKE, får se :) Vi ska in till Malmö och shoppa lite imorgon i alla fall.
Almas pappa bor i Hörby, så vi ska dit :) Bara någon dag i Helsingborg och sen blir det av till Hörby =)

Förstår det. Men jag hoppas verkligen att du klarar det, och det tror jag också du gör =)
Din mamma ser väldigt bra ut, men jag tycker faktiskt du är riktigt söt också. Det är ingenting jag bara säger. =)

Kram

Anonym sa...

Haha, grattis till dina nya stövlar med! Jag är fortfarande överlycklig över mina! :)

GOTT NYTT ÅR GUMMAN!!!

Kram!

Anonym sa...

Jag kan ge diet tips men om du ska följa min diet så går det inte att äta frukt tex iaf inte i början. Inte heller socker eller nån form av kolhydrater. Så du vet och inte gör jobbet i onödan för då har det ingen effekt.

Fläsksvål är fettet på en stek som lagats du vet när det blir hårt och knaprigt, de finns i charken på malmborgs caroli (de gör egna) eller i vanlig påse i vissa kiosker ica osv.

Dressing gör jag ofta på cremefrasche och kryddor m lite olja, om du vill hålla nere på fettet kan du byta ut mot kesella ist för cremefraishe beror på vilken diet du följer.
Kram