Funkar dieten?

Nästa högtid är ju Alla hjärtans dag så då passade jag på att ha en massa hjärtan i bloggen som design. Vad tycks?
Får tacka mamma igen för hjälpen - PUSS - LUV U!!!

Idag var igentligen min fri dag. Vilket betyder att jag jobbat många timmar och får ihop det till en dag och får alltså en fri dag (betald) Vissa pass är ju 9 timmars så då blir där en timme över.
Men igår frågade dom mig om jag kunde jobba ändå, och om de frågar 24 timmar innan passet börjar så får jag dubbelt betalt PLUS 2 fri dagar. Kan det bli bättre?
Jag ville igentligen vara fri men jag har ju helgen som är fri pass (Vanliga fri dagar)
Men då det är bättre för mig att jobba flera dagar i sträck nu när jag precis blivit färdig så jobbade jag idag.
Det var helt ok idag, nästan lite för slött, men man ska absolut inte klaga. Vi har fått nya tåg från Danmark (om ni läst tidningen) och dom är ALLTID MINST 30 min sena och då får ju vi ta skiten. *suck*

Kom hem blev glad för alla kommentarer jag fått och har även fått en ny läsare.

VÄLKOMMEN in i min värld! =)

Jag stack sen med papsen till Willys och handlade hem lite.
Har precis gjort och ätit köttfärsbiffar MED GRÄDDE i färsen, stekta champinjoner och feta ost.
Alltså av denna diet blir jag nästan liv rädd att jag ska gå upp änu mer.

Pratade med en tjej på jobbet som kör samma diet och hon känner likadant haha.
Men jag måste surfa mer och hitta fler recept och tips & råd.

Nu ska jag hoppa i badet då jag stinker mat os.

So long my friends!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är hon. Det är min kollega och vän förstås =) Hon är den andra dansösen i min header.

Jag vill öppna en butik med danskläder. Det låter kul. Tycker det verkar vara en bra ide med, alla söker ju hundvakt tycker jag.

Haha i det med sverige och "bråket" tårarna och ämnet... Han har inte varit här så lännge men vi är redan inne på samma ämne.
Kram

Ps tror tolga mailat erkan igår.

Anonym sa...

ja :) visst är han duktig, men jag tycker ff att han ska sluta NU! hatar rökare, de pajjar min vardag!

det är ett kundtänstjobb, han som intervjuade mig skickade ett mail idag å sa att jag var jättevälkommen i hans "team" känns bra :)

vad är det för jobb du har fått?

hoppas ni får en trevlig kväll!

Anonym sa...

Ja visst! Kände mig jättedum och Senol satt där i camen och såg jätteledsen ut och han sa att han inte mår bra av att se mig gråta. Usch! :P
Oftast blir man så under i samband med mensen ja, men det var det inte nu, haha! Men som du skrev så, så kan man bli sur på MINSTA lilla sak, som egentligen inte ens är något att vara sur/ledsen över, haha

Hur gick det att vara ensam på jobbet nu då? :)

Åh, suduko har jag provat några gånger och jag SUGER STORT på det. Mitt mattesinne är det sämsta någonsin, så jag har aldrig löst ett, hahaha!

Nej, men dom tror dom är häftiga som håller på så. men dom skämmer ju bara ut sig! Kan tänka mig att hon är så tuff och "häftig" bakom datorn, men när man står face to face så säger dom ingenting... sorgligt!

Kram!!