Dagens outfit...

Jag - modebloggaren nr1 haha...detta är dagens outfit. Jag skäms nästan av att jag över huvod taget tog upp kameran.
Något
kl måste jag sätta i bloggen en söndag som denna. Så här har ni mig en änglalik Jen vitt från topp till tå bortsett från stövlarna.



Stickad tunika H&M
Vitt linne H&M
Underkläder VITA (ofcourse) H&M
Tjocka vita strumpebyxor H&M
Svarta stövlar Wedins

Märks det att jag älskar H&M???


Annars:

Vakna
Frukost
Duscha
Föna
Platta

Promenerade till pappa. Orkade inte sitta hemma, var värsta rastlös igår kväll. Ville dricka, ville ut men klockan var lite väl mycket när jag kände för det.
Idag åkte papsen och jag till Obs i Burlöv. Vi hamnade där för vi inte visste vad vi skulle göra och det var närmast. Var meningen att ta en fika men jag fastnade inne på H&M och fick med mig en kosta som inte är min stil alls igentligen. Men jag vet nog inte vad jag har för stil.
Har man inte haft pengar innan att köpa kläder för så har man bara köpt det man verkligen behövt om ens det.
Så om ekonomin är lika om ett halvår som den är nu så har jag nog hittat min stil hahaha.



åter som en förvirrad jävel.
Provade även miljontals byxor, jag vart helt chokad att alla passade mig, men förstod senare att det var för att jag hade tagit en storlek större en normalt. Visst det är inget trevligt att ha en storlek större än mitt normala men det var skönt att jag accepterat att jag ÄR större än innan. Och jag kan INTE gå runt i bara leggins och strumpe byxor. Så dessa byxorna är i blankt härligt material och stuprör. Mina första stuprör haha, men grejen är att jag alltid har stövlar så det är skit samma. Eller bra iofs då det är bara att dra över stövlarna.



Hittade en SKIT SÖT kofta jag MÅSTE ha inne på Gina Tricot. Den var sådär puder rosa stickat. Tyvärr inte så lång som jag ville ha den. Men det är ju skit samma jag har riktiga byxor nu så nu kan jag använda hela min garderob liksom haha. Alla tröjor som skriker där inne som vill bli använda men har inte kunnat då det inte är särkillt snyggt med en vanlig kort t-shirt till ett par tighta leggins.

Anyway - in om apoteket blev det för att älsklingens händer är snus torra eftersom han jobbar i kök och vatten nu så det fick bli en bra handkräm han kan ha med sig till jobb. Och bådas läppar är små torra nu i vinter tid så 2 läppsyl (lypsyl?) blev det också.

Nu har jag käkat en fettig middag! Fattar verkligen inte hur jag ska gå ner av denna mat jag äter. Sådan här mat har jag aldrig ätit, utan istället undvikit men nu är det 2 personer som kommenterat att jag gått ner i vikt. Jag frågade pappa och Eko men dom tyckte inte det alls.
Jag själv - jag vet inte - mina höfter har blivit sjukt stora fast sen innan och det ser lite roligt ut när min kappa är stängd. Men min mage måste jag säga - innan såg det ut som om jag var gravid men inte nu längre och det är jätte skönt!!!
Jag MÅSTE köpa nya batterier till min våg - men det är inte så lätt då det är sånna speciella batterier.4
Annars måste jag hem till Lina och väga mig. Det var ju där jag vägde mig sist så jag måste utgå från den vågen just nu!

Visar vågen plus så ger jag upp!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Först jordbävningen, sen detta igår: http://www.youtube.com/watch?v=qC6bYXMMEeE

KRAM!

Anonym sa...

Från det du missade http://www.youtube.com/watch?v=IOkz1bjswTI men jag LOVAR det var värre än det ser ut på filmen.

PUSS! :)

Anonym sa...

vad snygg du är !!