Nyårsafton

Glömt att skriv om sista kvällen på år 2008!

Jag velade fram och tillbaks om var vi skulle ta vägen på kvällen, kunde inte bestämma mig och vart vi än skulle gå hade det känts som vi tog fel beslut.
Till slut bestämde jag mig för att inte göra det till en big deal och då Erkan skulle jobba dagen efter så var det knappt lönt att gå till värsta festen (risken hade blivit att man hade haft sjukt roligt och inte velat gå hem haha)

Lina ringde och sa att hon inte ville vara ensam tjej så jag och Erkan drog till Lina & Cenk.
Innan det lagade mannen oxfilé med vitlöks klyftpotatis och bearnaisås. SÅ GOTT!
Cenk hämtade oss och där stod Lina i sitt nya kök och lagade fisk gratäng.
Vi åt bara av hyfs då vi igentligen var propp mätta.

Tyvärr blev det inte en nyårsfest men trevligt ändå. Jag & Lina var mest i köket med Metehan och grabbarna inne i vardagsrummet.
Sjukt osocialt att de bara satt och kollade tv, men 23.45 förstod dom att det krävdes lite musik för att få igång kvällen.
Strax innan övergången till det nya året stod vi allihopa på balkongen och höjde glasen.
Fick några nyårskyssar av älsklingen och han var glad och sa att han ville ut. Visst sa jag vi drar ut och dansar.
Därefter ringer mamsen och önskar gott nytt år och påminner att Erkan ska jobba dagen efter.
OOPS...våra planer går i krash!

Tyckte synd om Lina som fick ta hand om Mete hela kvällen, jag försökte ta över så gott det gick (fastän jag har vädigt svårt för barn - hundar e min grej)men han bara gnällde.
Tyckte gott Cenk kunde ta över så Lina kunde slappna av.

LINA: En dag ska jag passa Mete - så du får slappna av - det behöver du!

Vi åkte hem och hade roligt =)!

Dagen efter blev det fyllekäk med Siri på BK men det var inte så gott som jag planerat -pommesen och lökringarna smakade bajs och burgaren och mina älskade chilli cheese var kalla.

Inga kommentarer: