Grattis i efterskott Veronica 29 år

Bloggar för en hel vecka idag =)

Igår var den första tjejmiddagen på detta året.
Det var hos Veronica.
Hon fyllde igentligen år på självaste julafton men det är ju inte så många som vill fira sin födelsedag då kan jag förstå.
Det är från början min brors förra detta flickvän syster - hängde ni med?

Annika hennes syster skulle igentligen dit, därför tackade jag ja, annars hade jag inte kännt någon. Men Annika åkte till Filippinerna på nyårsnatten så jag bestämde mig för att gå dit ändå för att det är nytt år och jag behöver lite nytt folk i mitt liv.
Så om någon ska ha fest - I´ll be there!

Jag kom lite sent (like always) för att hela dagen hade jag varit med pappa på Mobilia och köpt present (Några örhängen blev det) och till Özen All frukt och på Loppisen. Loppisen är bra för att handla smink, allts smink säljs för halva priset och det är nytt INTE BEGAGNAT HAHA!
Även rengöringsmedel, ansiktskräm, sköljmedel är billigt där.

Jag som nu börjat på min nya diet - kommer på tjejmiddag och tar en tallrik med smörgåstårta.
Glömde ärligt talat helt bort min diet tills kladdkakan med vaniljvisp blev serverad - OJ!
Jaja, hade jag redan ätit smörgåstårta kunde jag lik väl äta kladdkaka PLUS att jag drack groggar, Mojitos, bailey´s och cider och allt det innehåller SUGAR!

Hade en super trevlig kväll ute i Arlöv och det var jätte trevliga tjejer som var på G att prata och dansa.
Precis vad jag behövde!

Planen var att sticka ut till Harrys men 1 skulle jobba dan efter, en annan var gravid och en annan ville inte så den andra ville inte heller.
Så jag började tveka - jag kände som så här - JAG HADE SKIT ROLIGT OCH JAG VET ATT HADE JAG GÅTT UT HADE FYLLAN SAKTA MEN SÄKERT FÖRSVUNNIT OCH ALLA HADE SPLITTRATS INNE PÅ HARRYS, NÅN HADE DRAGIT TILL BUDDHA, NÅN TILL SLAGT, NÅN TILL ETAGE OCH NÅN TILL HEARTBREAK, SÅ jag bestämde mig för att dra hemmåt.

Kom hem och älsklingen låg och sov, jag ville pussa honom godnatt men ville inte väcka honom för han skulle jobba dan efter (idag)
Kom att tänka på att jag inte sett han på ett helt dygn, då han gick när jag sov och jag kom hem när han sov.

Så ikväll ska jag pussa honom när han kommer hem, vill laga middag med han och ha mys pys men det är ingen bra idé då han inte är hemma förän 23.30 och äter på jobb.

SÅ - när man äntligen har jobb så ses man knappt - roligt? Nää!!!
Jag kommer jobba var tredje helg och han jobbar VARJE helg, ska vi aldrig få komma ut och ha roligt när vi väl kan (cash mässigt)?!?!

Jag & Sally skulle fika idag men jag vägrar att gå utanför dörren så hon gav med sig och skulle komma hit, fast igentligen pallar jag inte det iheller för av ovanlighetens skull ser här ut som ett bombnedslag.
Eller inte riktigt men har DISK, OBÄDDAD SÄNG och ALLT SMINK + TIDNINGAR över hela köksbordet.
Min normala städdag igår men orkar inte - JAG ORKAR INTE!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad va cykel dansen?