Tess - Skol balen

Tess (tutku.blogg.se) utmanade hennes bloggläsare att lägga ut deras balbilder.
Så här bjuder jag på 3 st.
Alla andra blev så kassa med min kamera så, dessa är typ samma bilder.
Vi hade skolbal på vår skola varje år för 9.orna. Och och då är det 8.orna som serverar. Det är 2 st 8.or i varje klass som blir utbald och jag blev det och blev sååå glad för att jag var helt kär (besatt) av en kille i 9.an som hette Wael haha.
Det roliga är att jag hade varit kär i han sååå länge och hade typ aldrig pratat med honom. Men hela skolan visste att jag var efter honom. Så han bjöd upp mig på hans egna bal (jag serverade) och HAN STANK SVETT!
Tur var det så jag glömde han snabbt där efter.

1999 var det dags för vår egna bal som jag gick och panerade i ett helt år innan haha. Klasskompisarna måste trott jag var galen för jag gick runt med ett skrivhäfte och frågade runt alla vem de tror kommer gå med vem.
Min balpartner hette Martin Persson, det blev vi då vi var väldans nära kompisar, min lilla nasse.


Vi hyrde en vit Limousine och åkte runt på stan med champange och sen till skolan där vi mötte alla som var uppklädda till max och man snackade vem som hade finast klänning.

I vår Limousine var det jag, Malin (molllle.blogg.se), Josefine och Paul, Martin och Valon.

VI HADE EN ÖVER BALL KVÄLL!!!









By the way, jag har kvar min balklänning här hemma hihi!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gick du i 9an när du hade din skolbal? :)
Vi hade iofs en också, men den var skitliten och jag gick inte på den.
Dock gick jag på den i trean i gymnasiet =)

Anonym sa...

Då kommer det en ny design igen då ;)

Åh, vad tråkigt. Ja, det var väldigt ungt. Hoppas för hans skull att han inser hur hon är då. Annars är det ju väldigt tråkigt :(

Jaha okej. Jag gick aldrig på iornas bal för jag gillade inte min klass, och alla på hela skolan hatade också vår klass. Haha! Ångrar mig inte alls, då jag gick på den stora i trean. :)
10 år sedan... Tiden går grymt fort, verkligen :P

Anonym sa...

Hihi lite svårt att se men färgen var iaf fin =) Den såg jag =) Kram

Anonym sa...

tesekkürler! ;)
Testa vet jag, det lär ju knappast bli dåligt i alla fall :) Du som är mörk också tror jag et kommer bli skitnsyggt på!

Anonym sa...

Ja där ser man vad "lite" svett kan göra höhöhö :)

Du var så vacker både med klänningen och frisyren! Förresten så var det väl Annes brorsa som körde Limousinen (men jag menar inte Marko)

Puss & Kram!

Anonym sa...

De är 6 veckor på torsdag så snart ska jag skiljas från två av dem snyft...

Ja de luktar. Jag är uppvuxen med såna så jag älskar dem men ja de är speciella haha.

Ja gröt är inte bra. Hm naturell yogurt med max 5 kolhydrater (se innehållsförteckningen, ju fetare yoghurt ju mindre kolisar) med kanel och lite hackade nötter.

Eller en smothie på samma yogurt med frusna hallon (osötade) hallon är superbra.

Eller kanske kokt ägg på en salladsbägg med räkor/kräftor och lite majonäs?

Var det något du tror kan funka?
Kram