Psykopat

När jag var på tjejmiddan förra veckan sa Veronica - värdinnan att min kusin Mattias hade addat henne på facebook för några månader sen, jag tyckte det lät skumt då det inte alls är likt Mattias och de har aldrig träffats.

Jag berättade för honom och han sa att han aldrig addat henne.
Då säger han att för några veckor sedan upptäckte att där fanns någon annan på facebook med hans namn OCH HANS PROFILBILD!
Någon har alltså utgett sig för att vara honom!
Därefter skrev han i loggen typ "Vem fan är du" osv.
Sen så har denna personen tagit bort sin sida.

Jag tyckte detta var skit äckligt då denna personen har addat mig där och jag har alltså TUSEN album där med fullt av bilder.
Så vi gick in på mina vänner och denna personen fanns inte kvar.
Vi funderade och funderade och kom farm till slut att det MÅSTE vara min lillebrors äckliga psykopat till fru.

VARFÖR HADE DENNA PERSON ENDAST ADDAT MIG, MIN MAMMA, HENNES MAN OCH MIN BRORS GAMLA FLICKVÄNS SYSTER????
Ja, inte så svårt att gissa va...

Vi blev skit lacka, balla ur som fan, vi har hela tiden vetat att hon är psykopat men som normal människa tänker man att där borde finnas gränser, men tydligen inte!

Berättade till min mamma som ni vet är bättre på datorer än mig =) Och hon sa något jag helt glömt bort.
Att tar man bort sitt konto där ifrån så avaktiverar man det och kan när som helst aktivera det igen och denna person kan ju göra det när vi inte vet.

Jo, visst jag loggar då in ikväll och ser att "hon" är inloggad.
Skriver i hennes logg, anmäler henne då hon har gjort intrång i andras privatliv då hon utgett sig för att vara någon annan och används någon annans privat bild.

Alltså det jag inte förstår är att hon hatar oss så sjukt mycket att hon gjort allt i sin makt för att få bort min bror från oss (TRO MIG NÄR JAG SÄGER ATT DÄR INTE FINNS NÅGOT BAKOM LIGGANDES I SKÅPET FÖR DET FINNS DÄR INTE, SLÄKT OCH VÄNNER TILL MIG OCH MIN BROR OCH ANDRA UTÅT VET ALLT, OCH ÄR LIKA CHOKADE SOM OSS)
Men ÄNDÅ fortsätter hon på varenda sida söka upp mig, kollar min profil hundraelva gånger och blockar mig.
Som om hon VILL irritera mig, hon vill att jag ska skriva i hennes gästbok eller något, men jag ger inte henne den njutningen, tyvärr.

Det enda jag har att säga till henne är att hon aldrig kan ta bort relationen mellan mig och min bror, vi är födda till att vara syskon.
Aldrig någonsin kan hon ta bort relationen och blodsbanden till våra föräldrar, det ÄR hans mamma och pappa.
Hon kan ALDRIG någonsin ta bort alla våra minnen, hela vår uppväxt och barndom.

Jag VET att min bror är sjukt olycklig med henne, men han gjorde sitt val.
Jag älskar min lillebror Johan som han en gång var, inte den mes till självaste djävulen som han blivit.

När som helst är han välkommen med öppna armar, men då blir det rejält med ursäkter och bönbeg till mina föräldrar efter allt de gått igenom.
Mig skiter jag fullständigt i, jag bryr mig mer om mina föräldrar!

Ibland känner jag en tomhet, att inte kunna ringa han som förr när jag hade något att berätta, att han inte ringer mig på nätterna för han vill sova här. Att vi inte sms,ar varandra när vi är i samma hus. När vi satt och rappade fullt seriöst på alla Snoops låtar när ingen hörde oss. Att bara VI kan irritera sig på våra föräldrar. Ja jag saknar han helt enkelt i mitt liv, är det så konstigt?
Han var min bror "aktivt" i 19 år.

Så - nu tycker jag att jag har uppdaterat tillräckligt mycket idag haha!

Nighty nighty!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gud, vad är det för människa :S
Vem fan gör något sådant egentligen?