- 3 kg

Jobbade 10-19 igår så det var en lång dag. Idag och imorgon blir det 14-23 det är alltså 9 timmars pass. Men jag får ju övertiden till en fri dag så det är lugnt och 50:- ob per timme från 19 så det är helt ok =)

Satt hela kvällen och svarade på kommentarerna att jag inte fick tid att varken läsa bloggar eller skriva i min egen.
Detta är verkligen en heltids syssla i bloggvärlden.
Men kom aldrig in till de som bloggar på metro, så er svarar jag ikväll om jag hinner.

Iallfall måste jag berätta...
Jag har ju varit väldigt rädd att jag har gått upp änu mer nu under den här LCHF dieten jag provat på. Det är ju bara en massa fett som slinker ner i kroppen och det är ju något man lärt sig sedans barnsben att det är just det man ska undvika.

Men igår fixade jag äntligen batterier till min våg OCH JAG HAR GÅTT NER 3 KG.....wooow liksom!!!
Jo, 3 kg på exakt 3 veckor - det bevisar ju att det funkar!
Så nu är man mer taggad än någonsin.
Nu har jag precis ätit min frukost med ägg och bacon och för första gången tog jag en liten, liten skål med turkisk yoghurt och satte i kanel.
Nu sitter jag med mitt kaffe och måste skynda mig, har en timme kvar sen måste jag dra.

Har även fått min första utmaning.....wwiiee, va roligt!
Men den får jag ta när jag har mer tid att tänka haha.

Nu är det make up time....Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duuktig du äär! GRATTIS!!! Gott med turkisk yoghurt till mat, muuums!=)

Kramz

Anonym sa...

Förresten, du undrade vart jag hitta dig.. du hade kommenterat hos någon tjej som dansade magdans,gick in på dig and HERE I AM ;)

Anonym sa...

Ja, jag tror det kan vara bra. Jag åkte hem 1:a november efter en 3 månaders vistelse, sen dess har vi inte setts. Planerar att åka ner igen i slutet på Februari. din man bor med dig i Sverige? Vart träffade du honom? Jag jobbar exta som butiksbiträde på Coop, tog studenten i våras. Jag bor i värmland. Sj då vart bor du? Precis, det är känslan som är värst, jag har varit och kollat min skölkörtel ett par gånger men de kan inte hita nåra fel. så förstår vad du menar när du säger att du vet att något är fel. Jag började med Gi-metoden och de funkade jätte bra, och gick 6km varje dag ett tag, längesedan dock. Vilken metod använder dig du av nu? Grattis till -3 kilo föresten:D Kram