Baileys <3 Malibu

I söndags när jag gick och la mig så låg jag och grubbla på alla små skaker jag stör mig på. Sådant som kommer fram när man är på riktigt dåligt humör utan anledning typ.
Jag chansade och gick upp igen för att jag klarar inte av att lägga mig arg och med en massa saker som jag ville får ur mig.

Jag fick ur mig ALLT!
Eko blev helt chokad och sa emot mig mest hela tiden i början. Men jag gav mig inte jag hade rätt!!!
Det slutade med att vi bråkade VÄRSTA, vilket väldigt sällan händer, då vi är det paret som ALDRIG bråkar.
Skrik (från min sida) och emot tugg från hans sida.
Det slutade med att BÅDA grät helt hysteriskt, non stop. Jag blev helt chokad. Har sett han gråta EN gång och det var några skvättar då jag skulle åka hem till Sverige i EN vecka.
Men detta var något helt annat!
TILL SLUT kom han fram till mig och gav mig en kram, HÅRT!
Vi grät fortfarande hysteriskt!
Gick in i köket och tog en cigg som verkligen behövdes.
Kom fram till att min älskling inte är lycklig i Sverige. Att han har varit väldigt deprimerad över det som hände med hans utbildning.
Jag förstår honom till tusen!
Han berättade hans starka känslor för mig och det är därför han stannat, annars hade han åkt hem för längesen.

JÄVLA ARBETSFÖRMEDLINGEN, JÄVLA LIBER HERMODS, JÄVLA VÄGVERKET!!!!!!!!!!!!!!

HAT*HAT*HAT*HAT*HAT*HAT

Det slutade med att jag gick och la mig och hade 4 timmars sömn tills jag skulle upp igen.
Vaknade av att han kom och lade sig kl.02 och kramar om mig hårdare en hårdast. Han släppte inte taget på 30 min.
Min älskade!
Det tog mig en timme tills jag somnade och sen upp 4.30 - min ögon var enorma av svullnaden efter gråtet.
Men vi kom fram till att han behövde höra allt jag hade att säga, så hans känslor kom ut. Är känslor och saker man vill få sagt instängda för länge blir det bara värre för en själv och sina närstående.

Fick ett sms på dagen att han ville möta mig på stan.
Jag mötte upp honom efter jobb och han ville köpa en jacka till mig för att han hatar att se mig varje morgon cykla med min tunna ullkappa och frysa.
SÖT NÖT!
Vi hitta dock ingen jacka men jag fick 2 par vita tjocka strumpebyxor och min efterlängtade ansiktsbehandling är nu bokad.
23 januari ska Jen bli fin =)
Jag fötjänade det sa han, en sen födelsedagspresent - då vi inte hade pengar att köpa något till varandra då så ska vi ta en dag i slutet av måaden och fira.
Fira att vi båda fått jobb, födelsedagarna och även papsen som vi aldrig fick fira.
Och det viktigaste av allt - att vi har varandra.

Blev thai mat på stan.
Blev en full påse med goda nötter från Bajs Tasty House som vi smaskade på till filmer hela kvällen. Och vi kunde inte ens gå in till köket utan varandra då vi inte ville släppa taget.
T.o.m när vi skilde åt på stan eftersom jag cyklade och han tog bussen hem, ville han inte släppa mig. Vi stod som ett sånt par man hatar mitt på gustav och kramades och kysstes.
MYYYYS!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tråkigt att han inte trivs i Sverige. :( Vad är det för utbildning han har då? Arbetsförmedlingen är faktiskt skit,tycker inte dom kan hjälpa till med något!! I alla fall inte vad jag har hört.
Skönt ändå att ni båda fick ut det ni kände och ville ha sagt. Kan vara så svårt ibland! Hoppas att han kan hitta ett jobb som han vill ha, så han också kan bli lycklig i Sverige.

Det låter faktiskt snyggt. Är man mörk så kan rött blandat med svart nog vara grymt snyggt. :) Du har ingen bild du kan lägga ut så man får se hur det såg ut?
Att hitta en frisör man trivs med och litar på tycker jag är svårt. Jag hatar egentligen att gå till frisören då jag sällan blir nöjd, för antingen klipper dom för mycket (jag ber oftast att bara klippa topparna, och ändå klippor dom de dubbla man bett om) eller så blir det bara fult :P

Jag ÄLSKAR flumeride! Det är nog den enda attraktionen jag verkligen tycker om. :P
HAHAHHA, var han verkligen så rädd? Har dom inget sådant i Turkiet eller? :P Ta med honom till Liseberg till Götet, sååå mycket bättre än Danmark ;) hahaha!

Anonym sa...

Vad skönt att ni fick ut alla känslor och sånt som ni har gått och irriterat er på, ibland är det bra att rensa luften lite! Och det bästa är ju dagen efter då man är så där extra snälla och kärleksfulla mot varandra!

Varför åker ni 15 timmar med buss varje gång ni åker ner? Flyger ni till Istanbul och tar buss därifrån eller hur gör ni?

Nej, nu har jag inte varit i Alanya sedan hösten 2007, inte Ahmet heller, även om hans syster bor där. Jag jobbade ju där i två somrar (plus sommaren 2004 då jag inte var tillsammans med Ahmet ännu), så jag känner att jag har fått nog av Alanya. Förra sommaren så jobbade jag ju i Finland och Ahmet gjorde sin praktik i Istanbul, hur det blir denna sommar vet jag inte ännu... Ahmet tar sin examen i början av juni, efter det så vet vi inte alls vad som kommer att hända. Om han får åka in i armén redan i augusti så hoppas jag vi får råd att stanna kvar här hela sommaren, men blir det i november så måste vi antagligen säga upp vår lägenhet här... Vi kan ju inte bo kvar här om vi inte har några pengar, och det är nästan omöjligt för Ahmet att hitta ett jobb innan han har gjort lumpen, och hans pappa kommer nog inte att betala för vårt uppehälle efter att Ahmet pluggat färdigt... Så allt är öppet ännu..

Ja, jag chockas varje dag över alla hemska bilder från Gaza som visas i turkisk TV. Turkiet är ju absolut på Palestinas "sida", ingen tvekan om saken, men det finns ju alltid två sidor av allting, och jag har ingen aning om hur media framställer situationen i Norden... Läste just att 2000 personer hade visat sitt stöd till Israel i en demonstration i Helsingfors..! :S

Hoppas ni får en mysig kväll också (eller ni sover väl redan), och att allting löser sig till det bästa för oss båda två!

Många kraaaaaamar!

Natti natti vännen!

Anonym sa...

Gud va jag känner igen mig... Imorgon ska jag köpa nötter på Tasty house det blir liksom aldrig av. Och vi är också ett av de paren som pussas på Gustav hahaa!!!

Fighting for Success sa...

Hej gumman! ahhh vi får ta det live istället, tänkte kommentera värsta men nä bättre live. Hoppas du o erkan kan joina oss på bio i helgen. Holla at u imorgon Puss