TACK!

Tack mina bloggläsare att ni svarade så jag äntligen kan skriva.
Eftersom det inte blev någon bio igår kväll så satt jag vid datorn heeeela kvällen och det kliade i fingrarna, jag ville ju bara skriva men kunde inte.
Men NU så har 5 stycken svarat så nu är jag tillbaks haha.

Något sjukt hände mig igår och idag.

Minns ni hundvalpen jag hittade på blocket strax innan jul.
Jag går ju in på blocket varje dag och blir helt blödig av alla hundar. Det jag helst av allt velat göra är att ta en omplacerings hund men jag vill först att Erkan får ta del av uppväxten av en valp. Så jag kollar alltid bara genom skåne och strax innan jul valde jag ett bredare område för man vet aldrig och jo visst hittade jag då en jag helt och hållet fastnade för.

Jag velade fram och tillbaks och när jag väl bestämde mig så var annonsen borttagen. Jag blev såklart lite ledsen då jag väl bestämt mig.

Igår hade jag som sagt inget att göra så jag sökte än en gång över ett bredare område runt omkring skåne.
JAG HITTAR valpen IGEN!
Samma valp är till salu, nu 9 veckor gammal på grund av att tidigare köparen fick allergi.
WOW - tänkte jag detta MÅSTE ju vara ödet!!!
Sagt och gjort så mailar jag uppfödaren och berättar min ödet historia och om mig själv.
Nu när jag sätter på datorn har jag 2 mail från henne.

Det första: Om du bara visste hur nära denna hundvalp var dig. Enligt Eniro så var valpen 8 minuters bilresa från dig. Köparen bodde nämligen i Malmö.
Fast där är ett par som ska bestämma sig idag, hör av mig senare.

ALLTSÅ JAG DÖÖÖÖR!!!
Jag har vatt så nära min lilla Teddy.....och som hon skrev "Om du bara visste"....fan, fan, fan.

Nästa mail: Valpen är dessvärrs såld, tack för visat intresse!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAA - ÄR DETTA STÖRIGT ELLER VAD?

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackare!