Börjar min vanliga tråkiga mening....

Jobbat 12.45 - 20 och det var nära att jag fick stanna över då jag total kaos på Ystad banan, men det var lugnt, jag fick gå hem *pust*

Ringde papsen så han kunde möta upp mig när jag väl cyklat hem så vi körde till Willys strax innan stägning för att handla Delicato tårtor jag ska ha med mig till jobb imorgon.
Alla skriver "Ah det är FREEEDAG" i deras bloggar men jaaaaa, jag tycker inte denna fredagen e sååååå rolig för jag ska joba helgen.
Men det gör inget - kanske för att jag trivs på jobb och Eko är ändå inte hemma så.
Varför jag köpte tårtor (soms er dödsgoda ut) är för att alla som examinerats ska bjuda på någonting och då dom haft tårtor och smörgåstårtor var & varannan dag så ville jag ha något annorlunda.
Ville göra mina cupcakes men har ju aldrig tid till det så det fick bli Delicato tårtor. Bilder kommer upp imorgon då jag har döds ont i ryggen fastän jag smörjt med Voltaren.

Nu sitter jag här och ska mumsa i mig hallon & grädde - mumma!

Bjuder på lite bilder från förr....kvalitén är ur kass för jag har tagit det från mina foto album och fattar inte hur jag får bort min blixt på min kamera.

Jag & Eko gullar med en liten kanin på nån restaurang i Alanya - 2006


Sanna & jag har as ball haha, hennes födelsedag 2005


Första gången jag träffar Alicia - Malins dotter.


Vårt hus i Spanien - Alicante - Torrevieja


Jag under mina "jag tror jag är cool" dagar


Sadoo & Sally när de gifte sig sommaren 2007 (de skilde sig för ett år sedan)


Eko när han var i militären (lumpen)


9A skolfoto 1999, jag i mitten i vitt skit kaxig låååård, SKÄMS! Malin fjärde från vänster, raden längst ner med tjejen i knät.


En bild min pappa gjorde i Syrien, han satte alltså ihop 3 bilder till en. Ingen av oss är lika på fotona haha, jag har hört att jag ser ut som en äkta turk där haha, detta var faktist mitt "bröllops" foto - alltså fotot som är i den röda bröllops boken från Turkiet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med bildern & alla minnen :)

Anonym sa...

Ja håller med Sofiya, kul med gamla bilder...Satt faktiskt själv idag och kollade igenom fotoalbum och tänkte lägga upp några i bloggen:) Så ni har hus i Torrevieja? Där träffades mina föräldrar för 26 år sedan:) Har släkt där och mina morföräldrar har också lägenhet där!
Kram

Anonym sa...

Tack så mycket! Har haft det skitroligt, jobbigt, tufft... men samtidigt så jävla ballt =)

Första gången jag sa att jag skulle göra lumpen var första kvällen vi gick ut tillsammans. Han blev lite förvånad, men vet inte riktigt om han tog mig seriöst. Men sen när vi väl började prata seriöst och jag åkt hem och vi pratade om det tyckte han väl att jag var lite konstig. Han förstod inte alls varför jag ville göra lumpen. Han tycker väl fortfarande jag är lite konstig eftersom detta är något jag har valt själv, men han säger att jag ska göra det jag vill göra. :)
Just nu är han väl fortfarande lite anti mot det eftersom jag bara bor med killar, haha

Haha! Det är verkligen hemskt att bli uttittad.

Jaha, fast det var inte x2000-tåget =) Det var öresundståget.... Är nästan 100 i alla fall :P

Det är faktiskt riktigt snyggt. Sådana sängar som du säger med höga pelare. Och så ska man ha sådant tunt tyg ja, och en massa kuddar! Det är sjukt mysigt :P haha!

Måste säga att din pappa verkar sjukt ball, haha! När han dansar på bilden som du har i inlägget innan, haha.

Kram!

Anonym sa...

S: HAHAHAHA men jag tycker gubben är så söööööööt! Liksom ser lite snett sådära och ser lite retarded ut. Förlåt men jag kan inte hjälpa det.

Öööhm, vilken kille? Jag har nog missat den reklamen.. Du vet jag bor på landet ;)

Skitcoolt vet jag inte om det är. Det är väl bara lagom coolt ;P HAHA! Jag vet inte om jag törs visa nå verk ju :P Får fundera på saken lite ;)

Awwwww, men den filmen är så fin så man kan se den flera gånger om. Fick du se den på turkiska dårå eller? ;) HAHAHA!

Ajdå, det är inte kul när djur dör men life is life liksom. Man kan inte göra någonting åt det hela. Jag vet det att när min 24åriga häst kommer att dö så kommer jag dö också typ. Hon har jag känt sen jag var 7 år gammal. 12 år har jag känt hästen varav 6 av dom har jag ägt henne själv. Hon rids inte längre men hon är ändå den som betyder mest. Alla andra hatade henne medan hon var hela min värld när jag var en liten fis.

Vilken grej ja. Jag kan ju säga att mina arabiska kunskaper kom till goooood nytta i somras när jag jobbade på Tosselilla för typ 70% av dom som kommer dit är stora sällskap med araber. Oftast så försöker dom få ungarna att virra bort oss som jobbar osv så man blir helt snurrig. Dom säger det ska vara sammanlagt 17 personer men sedan märker man att det är 15 till typ. Och sedan när man slagit in allt på kassan så ska dom minsann ha betalat var för sig. Så DÄR är det tur man kan arabiska. Haha! Men jag kan många språk så det är bra att kunna när man jobbar där liksom..

Mjo precis... Du får skaffa lite arabvänner så löser det sig nog ska du se ;P

Bo Ohlsson stängt? NEJ NEJ! Aldrig att det är stängt men det är allmänt kaos överallt så man hittar typ uinte ett skit nu. DOm har flyttat iväg alla hårvårdssaker och grejjor till kortsidan mittemot kassorna du vet? Sedan har dom byggt om vid cafét med pölsemannen så nu luktar det äckelkorv i hela jävla butiken. Uäääek!

Awwww! Synd jag har ett stort hjärta som skalle du ;P HAHAHA! Synd dom växer ;P

VA? Jag får leka miss sexret agent eller nåt. Liksom kasta dit dom med värsta slangbellan. Det blir toppen du! ;P HAHAH!

Jadu. Inte allt för ofta nu. Har inte vart där på över ett år. Haha! Alla mina vänner har panik och frågar hela tiden när jag ska dit för dom vet jag hittar på crazy shit när jag är där så dom flabbar sönder sig. HAHA! Meeeen men. Jag sa att jag ska dit i september men det får nog isf bli efter ramadan. Annars kommer jag svimma när jag är där eller nåt. Äter sån massa onyttig mat på kvällen. Huvva. Kommer behöva 4 säten när jag åker hem liksom ;) HAHA!

Jag jobbar inte och jag går inte heller i skola. Däremot så läser jag upp dom kurserna som jag hade VG i till MVG nu för att komma in på universitetet i höst. Wish me luck ffs!

HAHAHAHA du ser mer arab ut än din farsa på den bilden du! ;)