Welcome, welcome

Har fått en ny blogg läsare. Välkommen Sandra!
Och kikade in på bloglovin och där hade jag även fått en ny premenurant.
Tycker verkligen bloglovin är bra. Slipper att gå in på allas sidor varje dag och se om de har skrivit eller inte. Där är det bara att gå in och se vem som uppdaterat.
Idag har jag själv lagt till 3 st och tagit bort en.

Har tänkt mycket på Turkiet idag. Eftersom jag vill ha resan bokad nu så surfar jag bara runt på de olika resebolagen och drömmer mig bort genom alla semester bilderna och musik som påminner om mina sommrar där nere.

Pratade även med Lina och hon och Cenk hade kollat på hotell Club Sidar att bo på. Det är ju det hotellet jag och Eko jobbade på 2006. Det hade ju varit fett kul.
Sen tjatar jag som fan på Mattias, min kusin att han ska hänga med, jag vet att han hade haft fett där nere. Så som Alanyas natt liv är ......aaaa jag vill festa just nu!!!
Och jag skulle vilja ha med Malin, Faten, Susanna och min kära mamma. Aaah, vad det hade varit roligt!

Malin - för att vi har planerat att åka utomlands tillsammans sen vi gick i 7:an. Satt med alla reskataloger på mitt rum och kryssa i vilka hotell som var bra. Tänk att vi slösade så många timmar på att kryssa i och läsa för varandra vad de olika hotellen erbjöd hahaha. Och det var självklart Gran Canaria vi ville till haha.

Faten - för att jag vill festa med henne, jag vill sola med henne, jag vill bada med henne.

Susanna - Hon är min bästa vän - det säger väll allt! (Och hon behöver verkligen komma bort)

Mamma - Samma här, det säger allt! MEN hon skulle också behöva det och så vill jag självklart att hon får träffa mina svärföräldrar.

Klart jag vill ha med pappa också men han har redan varit där nere och hälsat på mig.

Nä, nu vill jag ligga bredvid min turk på burk som faktist luktar urk, han stank mat os från restaurangen. Fast nu är han nyduschad så jag kan andas när jag sover.

Natti natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att försöka läsa för din pappa och allt..Jag blev helt rörd för det..=)
Min kille är från Libyen, nordafrika du vet??Han har bott i sverige i 5 år, så han är svensk medborgare o så..Vi träffades här i Stlhm på ett disco..Inte så romantiskt men sant haha..
Hans fru är halv svensk-halv iranie, men jag tror hon är uppvuxen här.
Egentligen har jag inga problem med henne, hon verkar vara en schysst tjej och så. Hälsar till mig ofta, hon säger till Salem att hon vill inte orsaka problem och bråk o så..Så hon är ju schysst, dessutom är hon gift med en turk nu..Men ändå är det ett känsligt ämne för mig, töntigt men sant..Jag vet att de var gifta i 4 år och så, att de känner varandra men ändå..Okej känner mig son 14 år när jag är 25..
Hur har ni gift er då? Muslimsk eller på kristet sätt??
Hoppas för eran skull att ni får råd att gifta er snart!
" Du är farlig" Hmm..undra vad han menade med det..haha..

Anonym sa...

Åhh satt och bläddrade ner lite på din blogg och såg alla underbara bilder från Turkiet!!
Merhaba Ekmek säger jag bara..Jag vill också dit! Gud vad skönt att bara komma utomlands och slippa kalla tråkigt Sverige!!
Hoppas ni kan planera in någon resa nu snart så får ni något att de fram emot=)

Fighting for Success sa...

Jennifer - I sommar ska jag resa 100% till Libanon om jag nu inte får jobb dvs. Eftersom jag nu har en turk i släkten så ska min bror bila ner till turkland, ska man följa med tro? Vill jättegärna åka dit nu efter alla turkiska serier mamma har fått mig att fastna vid (dubbade på arabiska) och så vill jag självklart vara där med dig. Hade önskat att Imad också följer med isf för jag tror vi alla hade haft skitkul...Du vet hur jag är när det gäller planering, sista sekunden JADÅ!