Eller detta hotellet?

Club Sidar - dessa är också lånade bilder av Ving.

Jätte stort hotell med 3 enora byggnader. Synd bara att bilderna blev så små =(
Kan inte bestämma oss, eller Jag kan inte bestämma Mig.
Detta året tänker jag njuta till fullo.
Med fest, drinkar, pool, bad, strand, glass, solglasögon, bikini, linne, kjol, klänning, flip flops, fylla, dans, solbränna, hamam, sola, Dim Cay, Erika, Cickie, Adrian, Ali, Memo, Erhan, Robin Hood, Orgasm, Strawberry daquiri, melon drink, Ekos fakir show, magdansöser, ryskar, ormar, ödlor, vovvar, idiot turkar, idiot turister, fylle soppa 5 på morgonen, MEVLANA, Osmanish gryta, köfte, äcklig sop stank, sopor över alla landsvägar, äggröra med sucuc, rosor, flört, engelska, banana boat, bazar, 1 kg kilo jordgubbar för 5:- haha, nötter, aqua park, kebab, animation shower, CRAZY bussresor, borgen,den underbara sandwichen med sucuc i Mahmutlar, kaninerna i Oba.

Ok, allt det där njuter jag inte av men allt är SÅ Turkiet!!!











6 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja jag vet att du vet att jag vet att du alltid kommenterar hahaha

Men det e kul och du e så snäll =)

Anonym sa...

Ang spökbloggare! Jag tillhandahåller en liten kära och låååång förlängningssladd så kan du ha med din vanliga dator haha
Men du måste vara tyst!
( = utmaning för dig själv, du tränar här upp en helt ny egenskap och personlighet)

Och ja ett busskort kan väl ingå i lönen med hahahha

Anonym sa...

Jag glömde skriva mitt namn men kommentaren här under är min den med =)

Anonym sa...

Jag menade den över haha jag får nog säga godnatt nu

Anonym sa...

Oh ja du, njuta är nått jag också ska göra denna sommaren.

Kollade också på det hotellet när jag satt och kollade resor för en månad sen hehe tänk så bor vi på samma hotell vid samma tidpunkt.

Tror inte att vi kommer bo hos Cenks föräldrar men men man vet aldrig, känns bättre på hotell ja du vet ju vad vi pratade om hehe
puss gumman

Anonym sa...

planerar ni att komma till alanya i sommar?