Dagens...

Dagens mående: Helt ok tidigare, är riktigt trött nu.

Dagens borde: Diska, duscha och plugga

Dagens frisyr: Våfflat (sovit med fläta) i en hästa svans

Dagens klädsel: Tjocka gråa mönstrade strumpebyxor, roströd skjortklänning, beige cardigan, svarta stövar och röd kappa, vinröd bh och rosa string (BRA MATCH fast ni igentligen inte behövde veta)

Dagens planer: Diska, duscha, till pappa och äta middag (ORKAR INTE)

Dagens vill ha: POTATIS GRATÄNG (Lina avundas dig nu)

Dagens längtan: En snygg kropp, valp och en varm jacka

Dagens fundering: Har jag gått ner i vikt? Har jag råd till en valp nästa månad? Kommer jag hitta en varm jacka INNAN vintern är slut?

Dagens beroende: Cigg

Dagens tråkigaste: Huvodvärken som kom precis NU helt plötsligt!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Katter, hundar och nu också fåglar... :P

Anonym sa...

Jag gillade din matchnig av dagens klädsel!
Och med dieten kommer du att gå ner. Det är liksom omöjligt att inte gå ner om man gör rätt. Äter man tillräcklig lite kolhydrater så lägger man inte på sig fetterna i maten. Bra va?! Min favvo diet! Allt är gott, man får äta tills man är mätt och man går ner stadigt i vikt! Om du hittar på nå roligt lchf recept så får du gärna dela med dig för jag har lite mat idé torka just nu. Kramar!

Anonym sa...

hahaa men blir det inte lite extra sott när man blir upppassad??? ja åskväder här LÅTER verkligen.jag älskar dem!!!