Utmanad av Tess & Laura

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.



1. De ALLRA första jag gör innan toa besök osv på morgonen, är att gå raka vägen till kaffekokaren och sätta på den.

2. Får panik om det inte är ordning i mina skåp och hyllor (alla glas, böcker, skivor, tallrikar, ALLT) och i alla mappar på datorn, fotoalbum osv.

3. Jag gick Textil & Mode på gymnasiet men hoppade av TVÅ gånger.

4. Ibland känner jag mig inte hel då jag saknar min allra bästa vän fruktansvärt mycket, men tyvärr var det jag själv som orsakade detta.

5. Jag oroar mig och får ont i magen om jag inte hör något från mina föräldrar dagligen.

6. Vin Diesel är den absolut snyggaste man mina ögon skådat (Sorry babe)

7. Har små, små tvångstankar om vissa saker, SKIT JOBBIGT och SKIT LÖJLIGT!

8. Jag älskar att tvätta och vika tvätten....

Jag utmanar:

Lina
Malin
Faten
Siri
Noelia
Foxy
Sandra
Therese

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe ja det är kul med bröllopsplaner, men det kommer vara mer spikat sen när jag får jobb, räknar kallt med jobb, annars kan bröllopet få vänta!
Ja det är fint där på västkusten, fast jag hatade att åka dit när jag var yngre, ingen inomhusdusch eller toalett (de ska bygga om nu!).

tack, nu känns det som om någon håller med mig ang bröllopsklänning trots att det är borgerligt.

Hur har du tänkt din bröllopsklänning då? Från Kina är de jättebilligt och beställa. Min kompis gjorde det, och hon skickade en bild på en modell, och de sydde upp efter hennes mått! Men jag har sett en färdig klänning som jag gillar för runt 1500:- och frakten är billig också.

varför jag vill öka vikten, jo för jag är väldigt smal, jag är 170, 5 och väger bara 53, det är tyvärr underviktigt...

Han vill bli svensk medborgare då? Du kanske vet om de får ha dubbla medborgarskap? Jag har ingen aning hur det är när man inte har förälder från ett land, jag har ju två men det var för att Sverige till slut accepterade att svenska barn har två medborgarskap om man har en förälder som är från ett annat land.

Härligt med en händig man, min klarar av det enkla som att spika, borra etc...Men att kakla, det hade varit bra ju, om man någon gång ska köpa hus eller bostadsrätt;)

Jaaa, eller i perioder blir jag bebis sugen...Oj i maj då kanske du e gravid snart då;) Själv har vi sagt att jag ska sluta med piller våren 2010, men visst hade det vart kul innan, men vi båda måste fixa något stabilt arbete först!

Jo silver och siden skall muslimska män inte bära, enligt koranen. Men många gör ju det ändå, beror på hur praktiserande de är. Känner ju muslimer som inte har en aning om detta, och så känner jag andra som är bla studerar till imam, och ja, min mans familj är praktiserande så han vill inte ha silver, men kvinnor får (nästan skall ha) alltså ha guld, men inte män.

Nej min familj kommer nog inte, kanske min mamma kommer till Turkiet, men det är just därför jag har ett i Sverige också.
Ska dina föräldrar åka till Turkiet då när ni har? Ska hans komma hit?

Min man är från Adana (ligger utanför Mersin, nedanför Ankara på kartan, fast typ 8 timmar ifrån Ankara). Kirsehir, e det nära Nevsehir?

Ja min sambo är bara 22 år och jag är 23. Hur gammal är du?
Tack ska kolla på awarden!
Kram

Anonym sa...

S: HAHA nääe det syns inte alls att jag är halvturk. Det kan vara rätt skönt om jag ska vara ärlig eftersom man får ta del av massor av vänners ilska/avundsjuka och helt enkelt hat mat invandrare om att man är så jävla dålig hit och dit, att man inte kan göra nåt själv utan bara lever på socialen osv. Då är det najs att kunna knäppa dom på näsan eftersom varken jag eller min familj har någonsin levt på det sättet. Jag har dock vissa bilder där det syns att jag har lite mer osvensk bakgrund. Men som sagt. Jag färgar både hår och ögonbryn, annars är jag jättemörk. Dom flesta brukar säga att jag har ögonen som visar att jag inte är svensk och en liten knöl på nosen. That's it.

Hmm, jag vill inte operera näsan på så sätt. Jag menar bara eftersom den blöder för ofta. Därför vill jag operera den :P HAHA! Btwww, gillar du inte din näsa bruden? :O Jag gillar inte mina kindben. Alla mina kompisar vill ha såna kindben som jag har, dom är höga och hela kitet men själv vill jag operera bort dom. Det är olika hur man upplever sig själv förstås :P

Oj, frisören vore najs att gå till. Just nu toppar jag och färgar håret själv hemma. Men jag tycker du ska testa med dom röda slingorna. Det kan bli tufft tror jag. Nåt nytt liksom. Blir det inte bra så är det bara att färga om det hemma för 80 spänn liksom :P

Mjaa dom har en såndära hoppagrej där. Studsmatta heter det kanske :P Jag var som sagt på praktik i Köpingebro och några barn i min klass bodde där :)

Men alltså, depend finns i fler färger än så! På Bo Ohlsson finns dom i en mellanbrun färg iaf :P Den kör jag med stenhårt! :) BOAN IN MY HEART ;P HAHAHA!

Min kompis dog genom självmord. Kommer aldrig förlåta honom.

Älskar att vika tvätt? Du är galen.