Min händelserika lördag

Nu har jag ägnat min lediga dag åt att sova till 11, äta en fettig frukost med en massa kaffe och bara tagit det lugnt och läst tidningen i köket i lugn och ro.
Sattit mig vid datorn och njutit av att solen varit framme idag och lyst upp i vardagsrummet.
Har läst alla bloggar jag har på bloglovin och svarat på alla kommentarer jag fått under veckan och det tar verkligen sin lilla tid.
Har sökt jobb till pappa och Erkan.
Har skickat eventuella jobb till Sanna, har även lovat henne att skriva en Cv till henne men det får jag ärligt talat ta imorgon för nu är fan klockan 17.17 och jag sitter fortfarande på mitt feta arsle.

Nu är det mörkt ute och lusten för att städa är helt borta, den har iofs aldrig funnits där idag men städa när det är mörkt ute känns som att städa på natten.


Nu sa jag dra fram dammsugaren!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja jätte gullig va hon som skrev d.

Jo ibland ser man lite kändisar,men jag e rätt dålig på o va ute i vimlet faktiskt,haha

Anonym sa...

S: Mjaa, det är väl nice antar jag :P HM vet jag inte om dom säljer det. Dom har det inte i Ystad iaf men det kanske finns i Malmö.. Jag menar.. Malmö är ju något större ;) Fast du har rätt, Bo Ohlsson rocks my world ;) HAHA!

Mjo, mina ögonbryn är också kolsvarta egentligen men om jag gav fan i att färga mitt hår till en ljusare brunfärg så skulle det passa bättre eftersom jag är väldigt mörk naturligt :D Men vafan jag har färgat håret sen jag var 12 och jag antar att jag inte lär sluta förrän jag ligger på dödsbädden..

Mjaa, Ica i Köpingebro stänger iaf klockan sex på lördagar så det är ju rätt nice för att vara en sån liten butik :) Söndagar stänger dom väl tidigast tror jag om jag inte har fel.. Nääe, jag vet inte vilket hus du pratar om. Är det i själva "centrum" och nära stationen eller är det längre ifrån? Jag bor ju i Bollerup så jag bor ju mitt ute på landet. HAHA! Men det är nära till Köpingebro iaf så jag brukar vara där en del. Var på praktik på skolan där ett år också så jag lärde känna lite people där. Känner du nå folk som bor där?

Jag bodde i Norrland innan, Lule, Husum, Sundsvall, Njurunda, you name it typ. Flyttade hit för snart fem år sedan (maj 2004..)

Mjaa stora förändringar blir det väl kanske inte på 5 dagar men vi får väl se. Jag ska ju börja träna till veckan igen så får vi helt enkelt se om någonting händer. Har du vart hos nån dietist? Eller tagit kontakt med hon i Simrishamn?

Tack detsamma. Enjoy mitt lååånga svar ;) HAHA!

Anonym sa...

Ja, precis. Jag är rätt överaskad faktiskt, jag trodde inte att de var så många som bloggade om sig och sina pojkvänner/makar. Men de är kul att kunna byta erfarenheter med varann. Jag träffade honom på en semeter för 2 år sedan i Icmeler. Suprise säg! Hur träffade du din kille? Nej, va har fortafarande distans, ídags läget har vi planer på Tyskland framöver.

Många av dina blogginlägg berör mig verkligen. Speciellt gällande din viktresa, då jag haft en del problem själv. Hoppas du haft en toppen helg!