Söndags middag

Ber om ursäkt för min usla närvaro här i blogg världen! Trodde jag skulle ha hur mycket tid som helst denna helgen då jag var ledig men istället har jag tydligen haft fullt upp.

Blev bjuden på en vinare med Jennifer i lördags men glömde helt bort det när jag fick ett sms där det stod "när kommer du" oops, sorry, really!

Igår så var Eko ledig, första lediga dagen tillsammans och självklart ville vi hitta på nått. Tänkte promenera in till Arlöv för vi behöver röra på oss men istället ringer pappa och han kör oss till Obs i Burlöv.
Vi tog en fika på Tasty House.
Pappa en glass, Eko en bakelse och jag en vatten haha.
Träffade på gamla vänner till både mig & papsen och försökte hitta jeans till Eko och tröja till papsen. Jag sa "Ta vad ni vill" och dom bara as garvade hahaha.
Jag tittade såklart på min kofta från Gina, men där var så mycket folk att jag gick ut igen.
Var nog mest inne på DiModa, de har sååå fina saker, men jag kunde inte bestämma mig. Jag skulle behöva lite finare styling grejor.
JAG BESÖKTE INTE ENS H&M haha, vilken grej asså. Nä, men jag pallar inte gå och kolla när man har två män bakom sig hela tiden. "Är du klar"? är det enda man får höra typ Jag kollar noggrant på allt men dom ser helheten i butiken och går igen.
Därför älskar jag att gå ensam, ENSAM, utan vänner t.o.m för då går jag i min egna värld och kan vara i provrummen hur länge jag vill.

Vi kollade även på en laptop men hittade ingen som jag fastnade för. Allt ska ju gå ihop!
Vidare till Willys och handla lite saker att komplettera så som grönsaker.
Eko gjorde kåldolmar med kycklingfärs, så mumsigt, fast lite väl mycket vätska men annars älskar jag dom.
Vi bjöd hit Lina & Cenk och pappa & hans kompis var också här. Och Metehan ofcourse!

Sen blev det uppdukat för filmkväll för mig och Eko men jag blev så trött att jag decka direkt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår preciiiis vad du menar när du säger att du hellre går ensam och shoppar haha. Samma här, då slipper man tjatet och kan hålla på hur länge man vill =) :P

Anonym sa...

Tack för i söndags gums, jätte gott var det hihi.

synd att vi inte kunnde stanna så länge :-(

En annan gång tar vi det.


puss