Tack Siri

Här kommer några bilder från vår födelsedags fest i november (Min kamera ramlade i golvet så minneskortet gick i paj) men har ÄNTLIGEN fått några enstaka bilder av Siri.

Eko, Jennifer.O & papsen shakar loss


Daisy


Love


Daisy, Mike (min kusin) & Robban


Min allra bästa vän Sanna partygladast av alla och här var hon ändå gravid...


Claudia, Susanna & moi




Papsens kompis var här i söndags och installerade ett nytt program och det har påverkat alla mina bilder och musik så när jag ska rotera bilderna rakt så går det inte att sparas - SKIT STÖRIGT!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad cool din pappa är! :D

Anonym sa...

Härliga partybilder;)
Kanske ska prova kåldomar nån dag då, om du säger att det ska va gottigt!

Aha jo Hasans mamma brukar fylla potatisar med ris o allt det där.

Jo men jag var och tittade på tekannor..du vet möllevångstorget, och så om du går ner till ica där, så ligger det en arabiska affär med kläder o köksgrejer på hörnet på vänster sida. Men de tekannorna kostade nästan 200...Vi får väl vänta tills vi åker ner och köpa där...

Kram

Anonym sa...

o dj var han oxå once upon time ;)