Rebecca - George Cole

Papsen och George Cole


För några dagar sedan hade Rebecca (blekblondinsdagbok.blogg.se) ett inlägg med George Coles gamla sköna underbara låt som alla fastnade för. Tyvärr blev han bara känd med den låten sen försvann han.
Jag fick minnen tillbaka.

Jag var 12 år och älskade hans låt som alla andra, satt på flickrummet och sjöng, och i den åldern var det ju den största idolen så fort man hörde en ny låt.

Pappa kommer in och säger att han har en överraskning till mig.
Jag bara vaddå, liksom.
Jo han tog med mig, min bror och vår kusin Matte och körde ut till hans kompanjons enorma villa.
De hade tillsammans en känd nattklubb/restaurang i Malmö som på den tiden hette Krokodilen.
De hade bjudit in en känd gäst från USA vid namn George Cole - vi bara woooow. Och där står han när vi kommer in i villan.
Pappa bara säger till mig framför alla - Sjung, kom igen sjung nu, du sjunger ju alltid på hans låt....PINSAMT!

Ursäkta den dåliha kvalitén, men jag har ju tagit foto på foto och blixten var så stark!

Pappa och Swingfly (det är väll det han kallar sig för nu)


Vi hade grillfest och pappa och alla hans tjejkompisar var där såklart, och självklart fick man ju höra att en av tjejerna hade fått George på fall, avundsjuk blev jag men HEY jag var 12 bast! I den åldern tror man ju verkligen på att en dag ska vi gifta oss (Nick Carter i Backstreet boys, jag svär, jag trodde det på fullast allvar)

Jag & Swing


Eftersom jag, brorsan och kusinen var småglin på den tiden så skickade papsen hem oss. Hade det varit idag, hade jag ju stannat hela natten och flörtat ihjäl mig.

Jag & Swingfly



Dagen efter hämtade pappa upp mig igen och då åkte vill till hans restaurang och åt middag mitt på ljusa dan. Där äter vi såklart middag med självaste George i egen hög person. Jag sa inte ett knyst, var super duper blyg, men ringde ALLA mina kompisar och berättade och gick runt med fotona i väskan hela tiden.
Minns du Malin (molllle.blogg.se) hahaha, det var ju såååå coolt!


Jag & George i soffan - undra vad som hänt idag när jag är 25 =)


Sen en kväll så fick jag t.o.m följa med in till pappas nattklubb - WOW! Där fick ju vi aldrig vistas på kvällarna. Och då uppträdde George, han hade en ros i handen som jag fick, och jag var sååå glad och vifta runt den så alla brudar kunde se....MEN IGEN - JAG VAR 12 ÅR HAHAHAHA.
Sen fick jag se att alla andra brudar hade rosor i handen....hhmm jag var väll inte så speciell trots allt haha...



Den här killen minns jag inte namnet på, men han var tydligen känd i USA, kanske någon som vet?




Här sitter vi igen, Swing fly eller vad han heter känner ni väll igen, har jobbat med Blacknuss har jag för mig och gjorde nån låt för ett år sen. Här var han ju inte alls känd, så jag kanske visst vem han va före hela Sverige hahaha - TÖNT!



Här uppträder George på nattklubben



MIN ROS!



Han sjunger låten "Dope"



I need her, and she needs me....



Vi har precis ätit middag tillsammans, vi ser ut som ett par, eller hur hahaha


Autograf bilder han delade ut till oss....BARA OSS (trodde jag då)



Autograf bild 2

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha jag kommer ihåg bilderna! Dom har man sett ett antal gånger förr haha.
Jag kommer också ihåg din championtröja =)

Anonym sa...

hahaha, det där med att man skulle gifta sig med Nick i backstreet boys trodde nog alla tjejer i den åldern då dom var som populärast :P
Kul att du fick träffa din stora idol i alla fall :D

Tack, tack! Tröttnade lite på den svarta och tråkiga designen och körde på lite mer färg och med sommarbilder. :D

Nu är jag hemma ja. Kom hem i fredagsnatt, och det är grymt skönt att få sova i sin egna säng igen =)

Men gud! Vad tråkigt att det blir så. Om jag förstått det hela rätt så håller din bror fortfarande ihop med henne?
Ja, man kan väl inte göra så mycket mer än att bara skratta åt det, egentligen. Åt sådana patetiska saker brukar man ju ofta reagera genom att skratta :P

Ska faktiskt också städa nu ;)
Kram!

Anonym sa...

hahahahhahahahhahahhahahhahhah!

Ja asså modet på den tiden va väl inte d snyggaste direkt!
Men faaan va man tyckte att man va het då.

NU e jag avis,jag vill oxå träffa george cole. haha