Bra vs Dåligt

Bra saker

*Jag klarade min provtjänstgöring igår
*Jag började mitt nya jobb idag
*Vikariatet är förlängt till Augusti
*Efter vikariatet har jag 99% chans att få fast
*Bokat ansiktsbehandling
*Jag och min man älskar varandra
*Stor cred till K - mammas man om vad han skrev till personen på FB
*Jag löste Vecko Revyns korsord på 20 min

Dåliga saker

*Personen på facebook som utgav sig för att vara min kusin svarade på mitt meddelande "Haha, skrattar dig upp i ansiktet din tjockis hahaha"
*Min första dag på jobb började med KAOS!
*Vill jobba med något annat
*Min pappa är deprimerad
*Kommer bara träffa min man i 5 min - HELA VECKAN!
*Jag hittar ingen bra frisör i Malmö
*Min våg funkar inte så jag vet inte om dieten hjälper

Lina (www.celina-mete.bloggagratis.se) Måste komma hem till dig snart så jag kan väga mig haha

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan se henne på youtube hon har massa videos ute under sitt namn, hon är riktigt grym!

Hoppas du trivs med frukosten. Jag får största delen av min inkomst från mina uppträdande på restaurangerna. Dansöz är ju ideellt och sen valparna tjänar jag ju lite på men det är så sällan jag har kullar sist var två år sen. Men jag vill öppba eget snart.

Sov gott!

Anonym sa...

Har du fått ännu ett nytt jobb? Eller är det bara en "uppgradering" från det du hade innan? :)
oj, 20 min... Jag suger på korsord och tar mig säker dubbelt så lång tid för mig att lösa :P

Men gud, vilken idiot som svarar så! verkar ju bete sig som en skitunge.
Segt att bara kunna träffas i 5 min :( Hoppas ni får ses mer ändå!

Fighting for Success sa...

ASså häxan svarade...hoppas du inte tog åt dig du vet att hon leker. Hon e så JÄVLA avundsjuk och svartsjuk över något hon aldrig kan ta ifrån dig och din bror och det är ert blod. Så istället för att tycka det är ddåligt så skratta åt henne istället för det är hon som är en omogen satmara, din bror kommer vakna upp snart och det är väl det hon fruktar mest!

Anonym sa...

Klart hun!
Kom du bara hehe jag vill inte ens ställa mig på den förbannade vågen, vill ju inte inse hur mycket jag verkligen väger.
hahaha.

pöss

Anonym sa...

Tips på frisörsalong; Den frisörskolan som ligger nära Gustav! Jag har klippt mig där flera gånger, billigt och jag blir nöjd. Men ok det tar en del timmar...
Gillar din blogg:)