Städning

Nu har jag svarat på hälften av alla kommentarer. Jag ber än en gång om ursäkt för att jag är så dålig på det men ibland är man så trött bara.

Igår jobbade jag 11-timmars pass, 10-21, var ganska trött mot slutet men det vara bara att cykla hem och fixa tårtan.
Bilder på den kommer senare då mamma inte får se den förän hon kommer hit hehe.

Nu har läst alla uppdaterade bloggar med mitt morgon kaffe och nu ska jag sätta igång med grovstädningen.
Får ju gäster här senare i eftermiddag.
Ska få gång mannen som ligger i soffan nu också för han ska laga turkisk mat idag.

Nä, nu ska jag börja damma...ha en underbar solig söndag. Här i Malmö är det 25 grader så igentligen vill man ju inte vara hemma & städa, men what to do min kära mamma kommer ju snart =)

2 kommentarer:

Sofiya sa...

sv: Tack =)

Haha gjorde han? men vi kommer, vi väntar bara lite till på att priserna ska gå ner & om dom inte skulle göra de för vi ta den bästa biljetten bara..

Haha nää de va inte tequila kvällen :P blev tequila flera kvällar :P sonya gillar de haha

Ja har oxå shoppat lite, men inte så mkt fkatiskt.. vill oxå shoppa meer !

Va händer idag?

annica sa...

bor han i malmö nu?