LÖÖÖRDAG

Då var det lördag idag!
Lördag betyder ledighet för många - godis för barnen - partykväll för många.
Städning för mig.
Men det tänker jag inte göra idag =)
Tänker gå på stan idag faktist och se om jag hittar nått.
Skulle ta en fika med Yvonne om hon hör av sig, hälsa på Sally som jobbar på Bianco som kaaaaaaaanske följer med till Alanya.
HÅLL TUMMARNA FÖR DET!!!!

Later!







Foto på foto men så här gullig har min man varit en gång i tiden, det var när jag var hemma en vecka i Sverige och kom tillbaka, med rosblad & presentband hade han varit lite kreativ....=)

3 kommentarer:

annica sa...

det e både butik / cafe :)
just nu står jag bara i butiken :)

Mami sa...

Ja jag kommer ihåg att du berättade om det där, men jag har aldrig sett bilderna förrän nu, aaaw såå fint o romantiskt! :) Puss & kram!

annica sa...

åhh va gulligt :)