Y-town 2

En hel dag i Ystad med rättegång idag har det varit. Det var jag, pappa & Yvonne - min kusins mamma.
Fler vittnen var kallade och det var intressant hur alla berättar deras olika historier. Det är som om hela den här gruppen mot min kusin har sncakt ihop sig och hållt sig till deras version och de från min kusins sida har hållt sig till deras version. Det rologa i detta är att gruppen mot min kusin har varit släppta och kunnat prata ihop sig medans min kusin har suttit häktad sedan händelsen. Men ändå är där inte ett endaste fel i min kusin och hans sida utlåtande.
Men motsåndarens sida är helt annorluna. Där finns MINST en mening i varje vittnesmål som inte alls stämmer överens med förhören som hölls samma dag händelsen ägde rum.

Usch blir galen!
Men idag blinkade han åt mig och det kändes i hjärtat! Min lilla Matto, saknar han som fan. Saknar de spontana besöken som bara han gör.

Btw, saknar verkligen Ystad, eller jag trivs i Malmö men tycker om Ystad med de små gatuhusen och kullerstenarna i hela stan. De hade öppnat en inredningsbutik som jag blev helt fast vid. Hittade två skit fina ljusstakar men det är så onödigt att handla till denna lägenheten, vill ju kunna handla till ett hem där man trivs och kommer att veta att man kommer bo länge.
När vi kom tillbaka till Malmö närmare 17 tiden blev det en fika på S.t knuts torg.
Sedan hemgång och jag gick nästan raka vägen till sängen då jag fick sprängande huvodvärk. Jag är stensäker på att det var vätskebrist då jag inte vågade dricka så mycket där inne eftersom då måste jag besöka WC ett antal gånger.

Nu försöker jag klunka i mig vatten men magen protesterar, antagligen för att jag har sovit.
Vill se nån film men man vågar ju inte ladda ner.
Tittar snett över axeln på tv4 och ser Carina flyttar in hos Niklas Strömstedt. "Vi gräver guld i U.S.A"...ååhh gamla tider!!!

Nä, nu ska jag göra mina vardags sysslor.

*Facebook
*Blocket
*Hemnet
*Bröllopstorget

Tjingeling

2 kommentarer:

Sofiya sa...

Hallå canim.
Yes har pratat med han lite, men inte nu på nåra dagar. har varit så jävla trött att ja inte ens orkat sitta vid datan :/

Har inte hittat resa än..

Hehe yes, now u know ;)

annica sa...

Åhhhh jag håller verkligen tummarna för M och att det kommer gå bra för honom... ska verkligen be för honom