Slimbridge

Vägde mig imorse fastän jag lovade mig själv att inte göra det förän på måndag. Jag ville ju inte bli besviken och det blev jag inte =)
65.9 stod vågen på.
Det hade varit mer om det inte hade varit för alla mina syndar dagar förra veckan, som ni säkert förstått eftersom jag ej uppdaterat om vikten!
Det började när jag var i Ystad förra veckan på rättegången, det var en hektisk dag och jag hade helt glömt bort att ta med en shake. Och jag steg upp 6.30 och skulle jobba till 23 så på pausen köpte jag med mig mat hem. Då hade jag inte ätit på HELA DAGEN bokstavligt talat. Sedan på fredagen på rättegång nr två. Då glömmer jag också att ta med shake så jag tog en bakad potatis i Ystad.
Sen på lördagen upptäcker jag att mina påsar är slut.......ååååhhh!
Men i måndags kom mitt paket så nu är jag inne på dag 4 IGEN!
Hoppas nu att jag klarar det tills den 10 juni.
Tänkte ta med mig några Slimbridge med mig ner så jag kan ha det till frukost eller så. Annars vet jag att min mage kommer bli uppsvälld som f*n.
Skulle igentligen behöva träna, men har ingen energi till det över huvod taget. hoppas jag får det en dag, för jag vet att det igentligen är det jag behöver!

3 kommentarer:

Carolina sa...

65.9kg-härligt!!! :D Vad är ditt mål?

Jo, jag märkte det. Det var egentligen inte meningen att jag skulle behålla bilden, utan jag ville bara se hur det funkade och såg ut. Sen när jag förra helgen kollade om det blev något så fanns inte bilden där, så jag trodde faktiskt inte att den syntes. Men nu är den borta och ska se om man kan hitta någon annan bild som passar in bättre. :)

Nja, jag vet inte riktigt. klart han har funderat över samma saker som mig angående oss... Men jag tror att han var lite med optimistisk än vad jag själv var kanske.
Det är inte det att jag inte tycker om honom längre, utan det är hela situationen. Det funkar helt enkelt inte... Det är alldeles för lång tid utan varandra det handlar om, tyvärr.

Vi har pratat lite med varandra efteråt.. på MSN. Men vi har väl inte sagt så mycket egentligen.
Tyvärr blir det nog ingen turkiet-resa för min del,även om jag skulle vilja. Jag vill ner till Marmaris igen,men även fast jag hade haft pengar till det så vet jag inte riktigt om jag klarat av det.
Nej nej, har inte träffat någon ny. :P

Ni åker väl snart ner till Alanya va?
Kram!

Anna sa...

Okej, vad kul! :D Jag ska också lägga till dig nu! =)

Sofiya sa...

sv: haha ja han e lite gullig ibland faktiskt :P

ja de klart du kan ta de i resväskan, men inte handbagaget ju... ska du köpa med dig ner eller?