Dagens vikt

*Fikat på St: knuts torg med pappa & Eko

* Strossat runt på Burlöv center med männen i mitt liv och hittade en jätte söt klänning från H&M såklart haha. Perfekt strand klänning, 98:-....klipp yes it is!

*Såg en gammal spännande videofilm men hackade i slutet, typiskt!

* Nu, sitter jag här och fryser ihjäl då jag endast har druckit cambridge i 4 dagar nu och vatten. Det är det värsta med denna diet, man fryser konstant!
Det regnar ute fast solen är framme, på något sjukt sätt känns det mysigt????
Fast hade hellre stannat hemma & legat i sängen.
Men idag efter 4 dagars ledighet börjar jag jobba.
Man blir verkligen bekväm och vill bara stanna hemma.
Men om pengarna ska rulla in får man nog sätta fart.
Måste om banken också och sätta in pengar, och jag har en timme på mig. Tur att jag bäddat, druckit frukost & massvis av kaffe och diskat redan.

Nu är det kläder som ska på och sen cykla iväg.

Ha en fin dag allesammans!


Start vikt: 71.5
Dagens vikt: 67.6 =)


<3

2 kommentarer:

annica sa...

du väger ju inte ens mycket jennifer... skippa cambridge och bara ät nyttigt istället =)

Sofiya sa...

sv: tack :)
de är på 7 eleven, jag jobbade där förut när jag pluggade. & så ringde min chef mej i söndags när ja precis nästan hade kommit hem & frågade om ja ville jobba, perfekt tajming :)