Rain, rain, rain

SKIT BRA - det regnar och jag har spenderat en hel timme att platta håret - GREIT! (som de säger i Norge)

Låg i sängen och läste boken men blev inte trött, den är så spännande nu att man inte vill lägga den ifrån mig. Då ringer pappa och vi pratar en stund. Han var på härligt humör - me like!
Efter vi lade på såg jag att jag hade 30 minuter kvar tills mitt alarm skulle ringa. Och jag hade fortfarande inte lyckats sova/vila. Så jag gick upp tog min andra shake idag, väldigt sent men jag tog min första idag väldigt sent också.
Man får ju bara dricka 3 påsar om dagen och max 5 timmar imellan. Så jag tar alltid på fem timmars gränsen så det blir bra fördelat under dagen.

Nu kallar en varm dusch så jag piggnar till!

Sen är det natt jobb!

Är super rök sugen men har endast en cigg kvar tills jag går.....ABSTINENS!

1 kommentar:

Anonyyyym :)) sa...

absabs absti titi nene nenzzzz usch usch inte bra, får sluta med d en dag o gå ut o gå istället varje gång man e röksugen! då kan man nog snart börja tralla på "Jag blir smal nu" (med petter) hahaha!

"Ditt gamla jag-bilden" ja just det, men nu e du en ängel! :)
KRAM!