Svar

Svar till Sonya (då jag inte hittade någon blogg)

Gulligt av dig att tacka mig, men det behöver du inte. Var bara jätte roligt att kunna hjälpa någon/några.
Jag vet ju att ni, du och Sofiya kommer få världens bästa sommar, så det var bara kul att kunna hjälpa er på traven.
Hoppas att allt går som ni vill och att ni blir nöjda med både jobb och boende.
Men jag kommer ner den 10 juni så då hoppas jag på några drinkar med er =)

Här kommer några bilder från den sommaren, tyvärr så ägde inte jag en digital kamera på den tiden så detta är bilder från en annan svensk jag träffade där nere.

Enjoy!


















3 kommentarer:

Linda sa...

S; Mjo, men vi håller tummarna på att det inte kommer tillbaka iaf. Önskar bara att min skit skulle försvinna.

Träffa polacken? SLuta nu! Han var gammal! Fan 31 bast. Han ringde mig btw igår men jag svarade inte och han svarade inte på mitt sms så jag vettefan. Han ska jobba där i sommar också. Tyvärr. På lördag börjar jag iaf!

Mjaa, det var nåt som jag såg när jag var yngre.

Mjaa, men krisen kommer nog att gå över snart. Förhoppningsvis!

Anna sa...

Tacktack!:)

Du, jag kommer faktiskt inte ihåg! haha. Jag klickade runt på andras bloggar och så vips kom din fram! :)

Sonya sa...

jag e inte så bra på de där me å skriva så jag har ingen blogg :P..det va verkligen jätte snällt av dig..vi letade jobb rätt mkt nu i april och vissa va ok men vi ville ju helst jobba ihop å nu får vi de tack vare dig :D..lääätt att vi ska festa tillsammans det e ingen snack om saken :D..den där vattenrutchkanan såg helt grym ut..den ropar mitt namn redan nu :D