Knowing



Det var denna film som vi såg på bio igår.
SUPER BRA!
Rekomenderar den starkt till alla. Iallafall en film helt i min smak. Fasktist en av de bästa på länge!
Även en film som borde ses på bio, pga vissa ljud & bild effekter.

Annars så har jag varit på sjukhuset idag pga mina hudförändringar i ansiktet. Kändes konstigt att gå dit för att det helt & hållet har försvunnit.
TYPISKT! Jag vet ju att hälften kommer att komma tillbaka.
Hon kunde ju iheller inte se något men sa att jag inte behöver gå genom vårdcentralen nästa gång dom dyker upp så det är ju skönt.

Jobbat idag, kom nyss hem. Köpte med mig en bröllops tidning så det var skoj att sitta & bläddra i. Har några stycken här hemma jag fått när Sally gifte sig och en jag köpt själv men nu käns det mer nära så kände att jag behövde förnya lite.
Har fått 2 nya ideér så dom tidningarna är värda mycket =)

Nä, nu har jag druckit min kvällsmiddag och måste lägga mig för imorgon blir en LÅNG dag!
Ska upp 6.30 för att ta tåget till Ystad för att jag ska på rättegång. Jag är den enda i hans närvaro så jag måste visa mitt stöd.
Sedan är det jobb från 14 så min dag kommer som sagt att bli lång. De där två timmarna på tåget kommer ju verkligen ta på mig.

Natti natii!

3 kommentarer:

Linda sa...

HAHAHAHA iaf om jag skulle sitta i rullstolen så skulle du få se upp! :P

Du skulle ha sagt till innan så hade jag kunnat vinka till dig ;P HAHA!

Har du också hudförändringar i nyllet? Visst suger det getpung? Man har lust att stoppa huvudet i en påse och aldrig mer visa sig in public. Eller. Så känner jag iaf :P Vårdcentralerna suger iaf för man måste visa upp sitt problem flera ggr innan dom tar tag i saken. Jag har åkt in å ut med mina halsmandlar sedan jag var 12 men dom opererar tydligen inte bort dom om det inte är akut. Wtf, dom är alltid svullna och gör ont, är det inte akut då? Morrrr på dom!

annica sa...

jaaa hoppas jag får det bara...
det e på en tjejkompis jobb... hon jobbar i en butik/cafe haha.. dom säljer kaffemaskiner och olika sorters kaffe o så e det cafe oxå, det e mer högklassit me kostym nissar haha.. nespresso heter det

Sofiya sa...

sv: ja de vill man ju :)
men vattnet va iskallt :/