Lalllllaaaalllaaa

(Så här glad var jag på Susannas födelsedag 2005, btw, detta var veckan innan jag besökte Alanya för första gången)

Då har man jobbat sin andra natt och det gick bra! Man har ju hand om hela södra Sverige så det är tufft, fast det finns inte så många resande tåg under natten så därför jobbar man ensam.
Anyway, vet inte om jag berättat, jag är ju hemsk glömsk nu för tiden har jag märkt.
Det har iallafall kommit fram att jag har fått utbildningslön hela tiden. Jag fick ju en utbildningslön under utbildningen som skulle övergå till ingångslön när jag var färdig med alla tester & examinationen.
SÅ, nu ska jag få retroaktivt sen januari - NICE, NICE!
Hur passande är inte detta till semestern plus skatte pengarna lalallalalaaaa *sjunger*
Dessutom fick jag min löne spec idag och den var högre än jag någonsin fått. Helt ofattbart, men det lönar sig att jobba övertid =)=)=)=) BIG SMILE!

Jaja, nog skrytit om mig haha.

Har sovit till 14.40 idag helt sjukt - senast jag gjorde det var jag typ 18 haha. Jag & Mattias min kusin kunde sova änu längre än det på den tiden. Men då var vi också ute och festade hela natten haha, det var härliga tider det.
Så jag lyckades sova 6 ½ timme, vilket är helt perfekt.
Har bara tagit det lugnt nu och druckit mina 4 koppar kaffe och ska NU ta min frukost shake 16.36 haha.
Pratade me papsen precis och han var på systemet och skulle köpa öl. Jag blev sååå sugen på Xider, men det får man absolut inte dricka när man går på Cambridge. TRO MIG jag har testat alkohol i samband med CK och det är INGEN hit, farligt, farligt!
Meningen var att gå på stan idag men jag har sovit halva dagen så skiter nog på det.
Får ta min lördags städning idag istället så jag tar stan imorgon. Ska ju möta upp Yvonne, min kusins mamma för en fika på stan imorgon.

Alla "Turkey" bloggar jag går in på räknar deras dagar tills de åker ner, så jag gjorde också det nyss och det är enast 18 dagar kvar.
WOW - VAR HAR TIDEN TAGIT VÄGEN?
ARTON DAGAR?????


Nä nu bloglovin!

1 kommentar:

Mami sa...

Är så glad för er skull! Men var rädd om dom o slösa inte, precis som med att man inte alltid förstår vart tiden tar vägen, så kan det vara med pengar oxå om man inte ser upp o d e inte så kul.
Älskar dig! :)