Lokal i Malmö?

Den absolut tråkigaste dagen på länge!
Klockan är 21.26 och jag har inte lyft ett finger här hemma.
Jag har inte diskat, inte bäddat sängen, inte ens tagit upp persiennen i sovrummet. Vad har hänt med mig?
Jag har bara suttit här framför datorn heeela dagen. Har verkligen inte pallat göra ett skit.
Har sökt lokal i Malmö men det gör inget bättre när jag inte ens kan ringa när jag hittar något.
Lokal är ju det första som måste fixas inom bröllopsfest planeringen.
Jag är sugen på ett datum men vill inte skriva något då man aldrig vet.
Men är verkligen sugen på datumet men det kan vara för nära. Men då jag kommer att få bra med skatte pengar PLUS att jag fått veta att jag har fått för lite i lön (HIHI) så kommer vi att ha råd att göra på de planerade datumet.

Klänning har jag också svårt med, finns så underbart fina så man verkligen inte kan välja. Men en sak är bestämt, den ska inte beställas från något annat land. Varken Kina eller USA. Usa, för att jag läst på nätet att många klänningar inte alls var lika dom på bilderna.
Och Kina för att jag verkligen hatar det landet.
Och tänker inte stödja dom i nått. Kanske får hem en klänning gjord av 8 hundar liksom.
NÄ TACK!
(ryser i kroppen)

Någon som vet en bra festlokal i Malmö där det i hyran ingår stolar, bord & porslin???

1 kommentar:

annica sa...

åhh det e jätte svårt me lokaler jag vet gumman men du komer hitta någon som passar er, finns fullt i malmö...
ser verkligen fram emot din bröllops fest sis :D