Tax free katalogen, när kommer du?

Ytterligare en dag på jobbet har gått. Idag var det 10-19 och det har varit en givande och rolig dag med mina arbetskamrater som är så knasiga.
Det är planerat att samla dom som kan att åka till Tivoli i Köpenhamn den 12 juni men såklart är jag inte i Sverige då.
Och dom jag är närmast på jobbet kan tydligen inte iheller det datumet så vi har fixat ihop oss till ett annat datum i mitten av juli. Ska bli riktigt skoj, att umgås med trevligt folk.
Känns ibland som de är närmare än de vanliga vännerna för att man är med dom 8 timmar om dagen.

Nu har jag inga planer alls då vädret är...ja solen har kommit fram med det har blåst kraftiga vindar idag.
Tur man inte är i hemtjänsten längre och fryser häcken av sig när man är ute & cyklar.

Fick ett sms tidigare av våra vänner uppe i Sandviken/Gävle att de fått hem sin tax free katalog - VI VILL ME!!! Avundsjuk!!! Man känner ju verkligen att det är på G när den dyker ner i brevlådan.
Men dom åker ju 2 veckor innan oss så jag räknar med att vi får den om max 2 veckor =)

Pratade även med Nina och hon kommer också ner i sommar, fast hon skulle till Side men självklart besöker hon oss på Club Sidar. Ska bli skoj!
Och Eko pratade med vår gamla arbetskmarat Okan a.k.a Bambino igår och det visar sig att han skulle vara animations chef i år "OH LÅRD" hur ska man överleva detta???
Skulle gärna vilja förklara denna människa men det går inte. Han är så dum så han blir rolig fast irritations moment till MAX!

Men han tjatade på Eko om han/jag kunde fixa en svensk tjej som skulle jobba i hans mini club över sommaren.
Så om någon skulle vara intresserad att få the best summer ever är det bara att skriva en liten kommentar.

Nu ska jag ringa Erika och få med henne på Hamam den första dagen vi kommer haha.

3 kommentarer:

Sofiya sa...

sv: ja så jävla skönt!

nja. 1 jobb har jag helt klart om jag vill. på en frisörsalong, men vet inte riktigt, får se.. de e så svårt. jag vill göra massa med olika saker där nere & kan inte bestämma mej :S så får helt enkelt se...

Nu är de väl inte så långt kvar tills ni åker oxå? :D hur många dagar?

Sofiya sa...

sv: Hm de där lät intressant.. både jag & min kusin måste ju ha jobb. Vad är det man ska göra? Vilket hotell är det??

5 veckor e ju ingenting, tiden kommer rusa förbi ;) men som sagt, den går för fort där nere..!

Jag åker ner med min kusin and yes jag åker oxå i juni :)

Sofiya sa...

sv: Mambo är en resturang/bar. Du vet Cafe Opera ? om man går gatan upp lite så ligger Mambo där.

Ja gör de, skriv typ dagbok. jag skrev allt i kalendern, för när man e där nere pallar man ju inte precis springa & blogga hela tiden. Man tar de när man kommer hem istället :)

Haha njaa flört.. kan inte påstå de.. men flörta gör jag ibland bara för skoj skull men inte mer än så...

Ahaa de där jobbet låter najs.. men vad får man i lön? & vart ligger hotellet? känner inte riktigt igen de...

Jag förstår de... du trivdes med jobbet & allt??