Ingen rubrik

Vikten står stilla, men det är ju nackdelen med att väga sig varje dag.
Men imorgon måste jag väga mig för då har jag gått på ren kur i EN vecka.
Sen får jag hädan efter endast väga mig vecko vis. HOPPAS verkligen jag klarar av fem veckor nu.
Sen avslutar jag dieten med en fet Mevlana till lunch första dagen i Turkiet =)
Och en Ayran till det såklart!

Jag har fortfarande inte hittat en bikini. Och fortfarande inte hittat en snygg tatoo. Har fortfarande inte kollat upp vacinationer.
Så jag är lite sent ute.
Idag är jag ledig fastän jag skulle jobbat. Men en kille behövde vara ledig på söndag så vi bytade dag. Jag ska ta över hans pass på söndag så tar han mitt idag. För idag skulle jag & mamma igentligen se Hipp Hipp live men jag dumskalle har helt glömt bort att boka biljetter så det sket sig.

Imorgon jobbar jag morgon/dag och hoppas jag kan få gå hem tidigare då jag kan vila lite för sen på kvällen ska jag med Fatina och Claudia på Premiären av den nya filmen Mañana.
I filmen ska Fatens familj/släkt vara med i och hon själv är statist. Den ska vara i likhet av Jalla Jalla fast om Malmö.
Det blir mingel vid 20 tiden och 21 börjar filmen.
Sedan blir det afterparty Cuba café.
Fast utan alkohol! Alkohol & cambridge går verkligen inte ihop. Farligt!

Dagens borde 1: Cykla till stan och hämta mina skor
dagens borde 2: Till banken

ORKA.........

4 kommentarer:

Annica sa...

haha du och leopard ;)

Sofiya sa...

sv: hej gums!

Yes vi båda 2 vill jobba..
Fan då :/ vi åker ner typ första veckan i juni.. är de försent?? :(

Jag addar dej nu!

Noelia sa...

Oh Cuba Café, snacka om att göra mig sotis...haha, där har jag salsat sönder mig;)
Kram

Sofiya sa...

sv: Okej.. bra :) är inte riktigt säker på datum än :/ ja letar flyg hela tiden men har inte hittat ngt bra ännu.. ja tänkte vänta lite tills sista minuten flygen börjar komma in & se om ja hittar några billigare då.

Men innan 4 juni åker vi ju inte, för då tar ju min kusin studenten...

Yes har addat dig.

Kram!