Onsdag 20 Maj



Hur länge jag än ville sova så gick det inte.
Satt länge framför tv´n med mina koppar kaffe. Såg på Våra bästa år som igentligen borde heta våra värsta år då det aldrig är något bra i den serien. Det måste ju vara världens längsta serie. Har ju hållt på sen jag var en liten flicka.
Och Chloe, hon är FORTFARANDE på sjukhus, och då har jag inte sett denna serie sen jag var arbetslös i höstas. LÅRD!

Idag har jag bara suttit framför datorn. Lagt till lite bloggar på www.bloglovin.com, rensat i mina favoriter. Letat efter skor, men är feg att beställa. Igår klickade jag däremot hem från Haléns. Nu minns jag inte ens vad det var haha. Men minns att det var ett plagg som var slutsålt typiskt nog. DESSUTOM, var det inte levernas förän i mitten av juni. FAN, jag som ville ha det i Turkiet. Men jag klickade hem det ändå för man vet aldrig. Och skulle det inte vara passande i Svea land så skickar jag bara tillbaka det.

Nu har jag stirrat ner mig i alla dessa tatueringar jag sparat för att sedan skriva ut så jag kan mixtra till det lite på hur jag vill ha det. Har liksom lite bråttom nu. Sen har jag en fantastisk konstnär till mamma så tänkte att hon också skulle få hjälpa mig lite.

Nu blir det facebook och blocket! (Har jag ett liv eller?)

3 kommentarer:

Mami sa...

Hej sötnos, väldigt söt bild den tatueringen, kanske mest för att det står Tyson. :) Jag ser framemot uppdraget att teckna din när du kommer med förslag! KRAM!

Laura sa...

Det var en väldigt fin tatuering på bilden, gillar det där med tassar! Men i mitt fall skulle det förstås bli en katt-tass, hihi! :)

Kram!

Sofiya sa...

Va fin tatueringen blev! :)