Planer för imorgon

Ja då var denna dagen snart slut.

Har bara sovit middag och suttit här i princip.

Imorgon är jag ledig och då ska jag på stan med Malin. Vet inte riktigt vart vi ska då jag inte pallar med Triangeln & Gustav längre. Kanske Mobilia?
Hade varit nice att komma ut till Nove i Lund men det har jag inte tid med.
När pappa slutar jobbet ska vi åka iväg och köpa dop present till Amir som döps på lördag.
Det verkar inte som jag kan följa med då jag jobbar 10-21 HELA DAGEN alltså.
Sen ska jag fråga papsen om vi kan köra till den nya ÖB (Överskottsbolaget) för att de har öppnat en ny butik i Toftanäs.
Jag såg reklam om det med en massa billiga priser i Metro och ringde papsen och berättade är om dagen (var det igår??)
Han hade åkt dit under sin lunch och sa att det var helt omöjligt att komma in på mindre än en timme, så lång kö var det haha, gamar.

Sen ska vi handla lite mat till på söndag.
F*N kom på det nu, det var min uppgift att kolla upp vad jag ska laga för något.
Det är ju nämligen Mors Dag på söndag och eftersom min mamma fyller år när vi är bortresta OCH vi är inte heller här under Midsommar som kommer på andra plats för mig efter julafton haha så ska vi fira allt på söndag.
Först var det meningen att vi skulle vara här hemma, sedan blev det ändrat att vi skulle till mamma men sen kunde inte min kusin så vi fick ta det här hemma igen haha.
Så nu är det jag som ska laga mat, men behöver tips?????
Sen ska jag baka tårta också, mums. Fast jag får ju inte smaka, hoppas jag kan hålla mig!!!
Så jag har en del att fixa imorgon.
Åååh, kom precis på nu när mannen kom hem att jag glömt duscha. Medans andra duschar på morgnarna, duchar jag på kvällarna haha.
Det blev en vana när jag jobbade i hemtjänsten, med sjuka människor då ville jag hellre duscha efteråt än innan.

Natti natti

2 kommentarer:

Annica sa...

okej jag har sagt till henne

Annica sa...

jag var på den ÖB idag och där var inte så mycket folk