Sjuk

Jag blev sjuk, eller väldigt krasslig! Mår inte alls bra! Drunknar i kaffe för tillfälligt och ont i magen har jag. Mår dåligt psykiskt också.
Så bättre att vara hemma fastän jag får skuldkänslor att inte gå till jobb just för att jag älskar mitt jobb. Jaja, jag är tjatig om det haha, men måste ju får det ur mig. Men en dag hemma kan vara bra till att få tankarna rätt och mår bättre. Dessutom har jag tagit kompledigt imorgon för att närvara på rättegången i Ystad. Ska dit med min kusins mamma & min pappa.
Sen är jag ledig i helgen =)
Skulle igentligen bli släktmiddag hos mormor på söndag men den blev inställd.
Och Brandy kommer på lördag till KB & uppträder. Vill så gärna se, men så som jag mår för tillfäligt orkar jag inte träffa folk.

NU ska jag svara på kommentarer som jag är så dålig på att göra. Min mail är full nu så det är min första uppgift idag.

Tjinge...så länge!

4 kommentarer:

Laura sa...

Krya på dig gumms!

Laura sa...

Asch vad tråkigt med din kusin.. :S Men var är den andra personen då, varför måste inte han (eller hon?) stå till svars? :S

Sonya sa...

Hej jag e sonya,sophias kusin..jag ville bara tacka dig jätte jätte mycket för jobbet..jätte snällt av dig tack tack tack :D:D:D

Laura sa...

Självklart gumman! Om du vill så kan jag låta bli att publicera de kommentarerna där du nämner din kusin också, man vet ju aldrig vem som snokar i min blogg heller eller hittar till mig via dig..? :)

Åh, då får du berätta hur filmen var sedan! Jag får säga till Ahmet att han ska hålla utkik efter den på gatorna, de säljer ju piratfilmer överallt här.. :P Tidsfördriv för mig som sitter hemma så mycket!

PS. Tack så mycket för att du vidarebefodrade receptet på den arabiska salladen, har inte hunnit pröva på den ännu men SNART!

Kram!