TAX FREE KATALOGEN

Just ja, glömde ju skriva att jag fått min efterlängtade tax free katalog. Men innehållet var inte så som jag förväntat tyvärr.
Man är ju van att där endast är tobak, snacks och alkohol men nu fanns där allt möjligt!
Har bestämt mig för två flaskor alkohol och en nästrimmer på hemgången haha. Och 4 limpor cigg såklart. 2 limpor prince för 300:-, det är ju duktigt mindre än vad en limpa kostar.
Jag tror jag har längtat efter denna katalog så mycket bara för att det ska kännas "nära". Och det gör det ju, nu är det bara en månad kvar! Scary, som tiden går fort!
Men alla parfymer köper jag nog på plats, roligare och en del av hela resan att strossa runt i tax free shopen ju. Och dofta på allt underbart =)
Har velat ha Chantall Thomas och Naomi Campbell "Seductive elexir", har ju alla parfymer av Naomi, men där fanns så mycket nytt,åååh vill shoppa nuuu.

Hoppas där finns Xider i shoppen så jag kan köpa med mig ner. Mysigare att sitta och dricka det på balkongen innan utgång ju. Ali jobbar ju tyvärr inte i baren på hotellet i år. Kommer sakna honom! Han gjorde ju alltid drinkar under bordet till mig. Han har förlovat sig med en turkisk tjej, vi alla blev riktigt chokade då han hatade turkiska tjejer. Så då hoppas jag att hon är en riktig goding!

Jag är sugen på en ny mobil, en röd, en som är JAG! Så om någon har tips, tipsa gärna på en bra mobil. Den ska ju vara bra också haha.
Man kan ju inte det där med mobiler längre, som förr, då visste man exakt vilken som skulle komma ut på marknaden, kunde alla nummer de hette osv. Nu finns där en hel djungel.
Samma sak med datorer. Jag MÅSTE ha en laptop! Alltså min rygg blir förstörd av att sitta omvriden som jag gör nu. Men ska jag slå till vill jag förstås ha en fin, en röd hahaha. Har sett röda med fina blomster mönster. Ska det spela någon roll, nä igentligen inte, men ska jag slå till på en dyr pryl kan det lika väl vara något jag blir glad av att se =)
Men alla de jag sett har varit så små skärmar, så här mottages tips gärna =)

Ok yalla, bye!

1 kommentar:

Carolina sa...

Tax Free katalogerna är alltid roligt att titta i. :D
Håller med om att det är roligare att köpa parfymer och sådant på plats. Samma med smink och allt också, tycker jag.

Ja, bytte blogg :) Tröttnade på Devote...
Jaha, då förstår jag. :) Roligt att ha en större fest lite senare =) Bättre sent än aldrig, eller hur

Jo, ont kommer det nog att göra. Men det är helt klart värt det (tror jag, haha). Du kan ju göra en i Turkiet? Där kan det ju inte kosta allt för mycket... Sen vet jag inte riktigt hur säkert det är heller...
Jag vill göra en på ankeln.. Mitt stjärntecken =) Lejon!

Jag vet att det var det rätta att göra. Det har inte känts bra mellan oss på ett tag. Vi har knappt pratat och när vi pratat med varandra så får vi inget vettigt sagt till varandra... Tråkigt, men allt har sitt slut.
Senol visade inte så mycket av vad han kände... Han sa typ "Jo, du har rätt" Men sen när jag bad honom att inte vara ledsen/arg på mig så sa han bara att han vae arg på sig själv för att han valde att älska mig när det finns så många andra. :S Hur jag ska tolka det, det vet jag inte...
Men jag hoppas ändå att jag och han kan prata och vara vänner.

Kram på dig!