Quiz

Quiz - jag lovade Annica att göra.

Spytt på en vägg? Nej


Kissat på dig när du var över 10 år? Ja, när jag skrattat faktist

Förnekat förintelsen? Absolut inte, typ enda historian jag är intresserad av


Följt "Skilda Världar"? Åh, det var längesen, ja fast den blev tråkig sen, minns ju Vänner & Fiender också

Kommit på din mamma med att tjuvröka? Nej det är ingen hemlighet


Sagt nej till ett samlag? Absolut!!!


Spytt i en krukväxt? Nej


Rensat en fisk? Aldrig, och kommer aldrig att göra!


Skjutit en älg? Skulle aldrig få för mig att döda en levande varelse (förutom spindlar & ormar)

Hånglat med nån riktigt ful? Kanske på lek men inte hånglat


Gjort nåt riktigt dumt? Ja, man måste ju testa, men sen räcker det för samvetet

Gjort nåt du verkligen ångrar? Ja, men man lär av sina misstag

Röstat på Folkpartiet? Nix, social demokraterna - kom tillbaks!!!

Anmält dig på Arbetsförmedlingen? Yes


Fått jobb via Arbetsförmedlingen? Nja, typ. Min handläggare rekomenderade endast mig personligen till hans bästa vän som var butikschef för Albrekts Guld, men jag tackade nej samma dag jag skulle börja då jag fick mitt nuvarande jobb - OCH TACK & LOV FÖR DET!

Varit på anställningsintervju? Många

Blivit full på ett släktkalas? Nej, tyvärr måste jag säga! Men kanske i sommar, eller hur mamma =)

Varit full på julafton? Tror inte det. Vi brukar inte supa på julafton, bara dricka varm glögg med paradis choklad mot slutet haha. Eller K´s Amaretto haha.

Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Yes, tyvärr!

Slagit sönder en TV? Nej, men ett soffbord ?!?!

Prenumererat på Vecko-Revyn? Klart, har ju själv varit med i tidningen =)

Gått på Friskis & Svettis? Ja, förra våren


Hävdat att kvinnor inte kan köra bil? ALDRIG! Vi alla ÄR lika oavsett vad, när och hur!

Fått barn? Nix

Åkt ambulans? Nej, och hoppas att jag aldrig behöver göra det.

Åkt in på akuten? Ja både med Lina och Annica. Minns du när min bror blev så sjuk, stakaren!

Gillat Take That? Nej, men New Kids On The Block och Backstreet Boys, åh vad jag älskade dom!

Gjort nåt riktigt olagligt? Faktist!


Blivit ihop med nån du träffat på Lunarstorm? Ja, jag träffade FAKTIST mitt ex genom lunarstorm, för jag var vän med hans dåvarande tjej som jag inte heller kände haha. Och vi var faktist tillsammans och sambo/särbo i fem år.

Hetsätit? TYVÄRR!

Snytit dig utan näsduk på offentlig plats? Öh, nej, VIDRIGT när folk gör det rakt ut - ryser i hela kroppen!

Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? NEJ!


Läst en roman av Ulf Lundell? Nopp


Färgat håret blått? Hell no!

Blivit polisanmäld? Aldrig och tur är det!


Slagit ner någon? Ja, det har väll hänt och ångrar inte det!

Skämts över dina föräldrar? ALDRIG, jag var nog den enda i klassen som aldrig skämdes över dom och glad är jag för det. Snarare stolt över dom!

Skämts över din bästa kompis? Absolut, många gånger hahaha. På roliga sätt såklart!

Skämts över dig själv? Tyvärr, det är väll mitt största problem!

Spytt av dålig mat? Ja, speciellt China Box i Malmö, det fettet på deras friterade räkor, fläsk & kyckling är det vidrigaste jag någonsin ätit. Har faktsit mått illa i flera dagar efter jag ätit där. Har bara inte fattat att det är just deras mat men nu vet jag. BLÄÄÄÄ! VARNING till Malmö folket!

Tyckt att detta quiz skall avslutas nu? Ja, det räcker för idag!

2 kommentarer:

Annica sa...

haha det e bra gumman :D haha... på tiden du gjorde det så man fick något kul att läsa :D

Linda sa...

S: TACK SÅ MYCKET! ;P

Btw, såg du sju systrar också? Den norska serien? :P