Lista

Är för trött för att skriva så snodde denna av Annica istället.

Klädsel
Vad har du på dig idag: Vita leggins, vitt linne, korall färgad tunika och en svart kofta
Vad använder du just nu för skor: Inga just nu, men tidigare idag mina nya svarta ballerina
Favoritfärg på kläder: Helt olika!

Senaste person som
Sov i din säng: Min man
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Min man
Du gick på bio med: Min man (haha vilken toffel jag verkar vara)
Du gick på stan med: Behzad, en gammal kompis
Skällde på dig: Hm, ingen aning

Senaste
Låt du hörde: Reklamen på tv i bakgrunden???
Film du såg: Hm, minns inte
Mat du åt: Gräddstuvad pytt i panna för lite mer än en vecka sedan
Kram: Behzad för en timme sen
Puss: Min man igår kväll
Fest: WOW, det var längesen, kan det ha varit min egna tjejfest i februari typ
Känslan: Livet är härligt
Ilska: För två dagar sedan
Resa: Turkiet för två år sedan
Glädje: På jobbet idag
Dröm: Minns inte, men dagdrömmer varje dag
Boken du läste: Utjatat haha men Tusen Strålande Solar av Khaled Hosseini
Personen du träffade: Behzad
Personen du pratade i telefon med: Malin
Gången du åt en 7-eleven korv: Oj, det måste ha varit flera år sedan *mums*
Gången du var utomhus: Ca; en timme sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tyvärr var det så länge som i november då jag & mannen fyllde år
Saken du köpte: 2 paket röda Corner (cigg)


Om dig

Namn: Jen.....Ålder: 25 (blir tyvärr 26 i år)
Smeknamn: Jempan, Baileys, Klingan, Klingis, J´lo - förr i tiden kallades jag TYVÄRR för både Jasse och FALAFEL men det är en historia för sig, ELLER HUR LINA & MALIN...*ARG*
Syskon: En lillebror
Bra egenskaper: Trevlig, omtänksam, generös, ärlig
Dåliga egenskaper: Lat, fördomsfull, det folk kan tycka är en dålig egenskap hos mig tycker jag oftast är bra egenskaper haha
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 38

3 kommentarer:

Annica sa...

hehe bra du tog den, gillar att läsa sånt :) hehe... nej inte bra att ha ilska varje dag jag vet :( så lycklig e jag liksom haha..

mina kompis tar 300 kr för ett nytt set och så för påfyllning tar hon 200 kr :) intresserad? :)

Annica sa...

jag har pratat me sevil och hon bygger gärna på dig.
Hon ska bygga på en annan tjejkompis imorn här hemma o om du vill så kan hon även ta på dig då?

Sandra sa...

nu ska jag ta mig i kragen och svara på dina kommentarer:) Ursäkta fördröjningen:P

anledningen till att jag bokade 2 biljetter var för att jag inte visste vilket datum jag skulle åka, men nu lutar det åt att det blir 1:a augusti.

Vilken fin tatuering det verkar bli, vill oxå ha något som "hyllar" mamma och pappa.

Hur går det med hundletandet? Men en sådan jättehund, är du medeveten om vad plats de tar? haha. Vill han en ny hund då mina två är "borta" mina chihuahua/papillon blev dödöad/påsprungen av grannens doberman och min amstaff gjorde jag mig av med då, han gjorde folk i min närhet osäkra. Han var lite överbeskyddande gentemot mig. Låg jag till exempel och sov i ett rum låg han på vakt och passade så ingen fick komma in i rummet eller i närheten av mig.

Pillerna jag har ätit skulle ställa rätt en hormonbalans jag har, men lutar åt att det blev en kur till, verkar få vara en fortsatt "ötsrogen kossa" som min bror kallar mig ett tag framöver. Har verkligen haft hemska utbrott ett tag nu, inte alls haft någon lust med att blogga. Hoppas allt är bra med dig. Inte länge kvar tills ni åker nu:D

Kram