Lite smått & gott

Då är man hemkommen.
Fast blev inte riktigt som planerat, brukar det bli det?
Pappa kom och hämtade mig för att vi skulle hämta mobilen Eko köpte förra veckan som present till hans bror. De har nu lagt in turkisk meny så att han kan använda den.
Sedan körde vi till stan men hittade ingen parkering, det var fullt överallt så vi körde mot S.t knuts torg som vanligt för en fika.
Sedan körde vi till Burlöv center där jag hittade lite smått & gott från,,,,,ja gissa tre gånger...H&M haha, var annars.
Fast jag spenderade så lång tid både inne på Stadium & H&M så pappa var trött så vi hann inte med fler affärer. Jo på utvägen köpte jag lite godis till mammas små monster som jag kommer träffa nästa vecka och självklart en Mors dag present OCH en födelsedags present.
Eftersom mamma fyller år när vi är i Turkiet så får hon dubbelt upp på Mors dag istället =)
Kan tyvärr inte avslöja vad det är i bloggen då hon läser men jag kan själv gotta mig i presenten haha. Och det ska jag faktist göra nu medans jag sorterar sommarkläderna som jag precis hämtat upp från källaren.
Har bokat tvätt tid på min jobb dag imorgon men Eko´s lediga dag HAHAHA, så han har lite att göra då alla sommarkläder ska tvättas. Luktar ju URK när de legat i källaren hela vintern.

Här är lite bilder på mina inköp


Hakans blivande telefon (Ekos storebror)




Smått & gott till mammas tre monster


ÖVER HÄRLIG over size blus

Het klänning, även denna med en massa paljetter, men på Robin Hood passar denna perfekt =) Måste sluta handla turkost, mannen tycker inte alls den färgen passar mig...*oops*


Hand tvål


Vit bh


ÄNTLIGEN hittade jag en bikini, inte min stil alls, men den var den endaste som passade någorlunda bra. Så med dessa guld paljetter kommer jag se ut som en äkta turk =) Btw, tror jag måste spara till en fettsugning, mina lår är INTE att leka med! *suck*


Har massvis av neccesärer men denna var så fin - leopard och kunde inte motstå =)

5 kommentarer:

Mami sa...

Så fina saker du köpt. du e så snäll o tänker tom på dom tre små grisarna :) o den där nesscesären e ju bara mums ;)
Kramar!

annica sa...

Åhhh ROBIN HOOD, du får ta en drink där o lova att tänka på mig :)

sexiga underkläder gumman ;)

Anna sa...

Jaa :S hahaha! Exakt, man börjar ju undra. Om vi får syn på några riktigt tjocka ungdomar så kan vi ju börja fundera i alla fall :P

HAHA! neeej allvarligt? Vad sjukt! Ofta man rånar någon för att sedan köpa hamburgare?! hahaha... gud.

Nej jag är inte från Turkiet, men jag är halvturk, pappa är därifrån :)

Jag träffade Ugur för 2 år sedan i Marmaris, han jobbade på samma hotell som jag och min familj bodde på. Det sa bara pang när jag såg honom första kvällen och det var det kärlek vid första ögonblicket alltså, haha!

Hur träffades du och din man? :)

Sofiya sa...

sv: haha gumman... vilken låt är de :/ ? mitt ljud på datan e trasig & ja kommer ju inte ihåg vilken låt de va :P hahaha

btw, vi har köpt samma klänning, den turkosa ;) haha min kusin köpte oxå den.. vi kan gå alla 3, Alanyas änglar hahaha.. tråkig morgon humor ;)

Denize sa...

fin blogg du har :)