ÅNGEST

Idag skulle jag ha jobbat 9 timmars pass.
Det började med att de ringde på dörren 08 alltså en hel halvtimme innan klockan skulle ringa. Var riktigt trött!
Han skulle göra en kontroll av badrummet då vi har en fläkt där för att när vi har duschat har det kommit ner till grannarna som bor under oss.
Det första han säger är, KATASTROF!
Han total förbjöd oss att duscha och jag fick ringa argt till MKB som i sin tur erbjöd oss en nyckel till källaren som har en dusch men han ville varna för att den INTE var fräsch. ÅNGEST!!!
Jag tänker inte gå ner i någon smutsig källare och duscha ensam. Och ska Eko gå ner där varje kväll 23.30 nä, tack.
Har pratat med mormor så duchar där imorgon.

Jobbade i ca; 7 timmar och börjar må ganska illa. När jag stod ute och rökte så spydde jag.
Jag blev helt knäckt, jag fattar inte varför jag spytt så mycket den senaste tiden. Pappa tror att det är min fett diet (LCHF) men jag vägrar tro det då ingen annan spytt av det. Och det är inte så att jag äter så mycket fett som man igentligen ska göra i denna dieten.
Chefen skickade hem mig då jag var alldeles blek i ansiktet & risken för smitta & tvingade mig till företagets jourläkare.
Sagt & gjort, jag gick dit & berättade att jag mått illa den senaste tiden och han rekomenderar ett graviditets test.
Jag blev helt paff, nä, jag är 110% säker att jag INTE är gravid.
Men han ville få det gjort ändå.

DET VISAR POSITIVT!!!

Alltså jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen.
Förvirrad är jag verkligen.
Det var inte meningen nu, INTE NU!!!!
EFTER sommaren, men INTE nu!

Åh, vet inte hur jag ska berätta detta för Eko, han kommer ju hoppa upp i taket av lycka.

FAN!

3 kommentarer:

Laura sa...

Aprilskämt eller ej? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, HATAR första april!! Om det är sant så är det ju en megastor nyhet! Om det inte är det så.. shame on you! :P

ANNICA sa...

VA DET ETT APRIL SKÄMT JENNIFER ELLER MENAR DU ALLVAR ATT DU E GRAVID????

Bettan sa...

April skämt eller inte??? nu får du berätta! dör av nyfikenhet ju!

KRAM!