Grattis på 26-års dagen Jennifer









Idag fyller Jennifer 26!
Det är en påminnelse om att jag själv blir 26 detta pret, nu börjar jag känna mig gammal. Nu är jag ju faktist närmare 30 än 20....usch!

Då jag några gånger kört historier om mina vänner kan jag fortsätta här.
Vem är då Jennifer?

Jag gick på Kirsebergs skolan & hon på Bulltofta. Så vi visste vem vi var. Jag var kompis med en i hennes coola "gäng" Sofie och det var väll där vi träffades ett par gånger fast utan att umgås.
Sedan började hon på min skola då de inte har högstadie på deras skola så alla i området måste börja på min skola.

Men började inte förän i 8:an då min bästa kompis Zainab började umgås med Jennifer och jag hängde på.
Sommaren 98 innan jag skulle börja i 9:an blev det som mest. Då började alla hänga hos mig, uppe på mitt rum och det var som en fritidsgård.
Men det är en hel historia för sig själv =)
Det häftiga med mig & Jennifer är att vi har samma namn - så nu vet ni vad jag heter & varför jag kallar mig själv Jen (det gör jag bara i blogg världen) under denna tiden så hade vi exakt samma plånböcker, samma väskor & ibland samma kläder. Samma musik smak & vi har t.o.m sammma ANDRA NAMN. DET tyckte vi var häftigt så vi började umgås haha.

Mamma säger idag att det var hon som fick mig att börja röka för hon var den där coola och häftiga tuffa bruden i skolan. Och det var väll ingen som fick mig att börja röka men det var i samband med att jag började hänga med henne haha.
Vi blev ett gäng och vi hade t.o.m ett namn på gänget men det är så pinsamt idag så det tänker jag inte berätta haha.
Vi umgick i några år sen tog det slut då vi missförstod varandra och trodde att vi båda var sura på varan men efter något år så fick vi upp kontakten igen.

Så Grattis gumman på din 26-års dag (fast jag vet att du inte läser detta =)

2 kommentarer:

Malin sa...

Hahaha hur var det nu det där namnet egentligen hahaha Men Grattis till Jennifer ialafall =)

Laura sa...

26 är väl ingen ålder alls.. :) Och du ska säga att du är i 25-årsåldern istället för närmare 30, det är ju sant! :P