Pling, pling...

...

Mäklaren ringde idag. Då hade jag redan fått 4 sms om budgivningen.
Det är alltså nu FEM styckna som redan har budat.
Priset var på 950.000:- men första budet låg på 910.000 nu ligger den på 940.000 och jag vill inte veta vad den är på imorgon när jag vaknar.
När mäklaren frågade om bud så sa jag att jag ville först prata med min handläggare på banken men hon kom jag aldrig fram till. Det var jag tydligen inte ensam om, för de som hade samma bank som jag hade haft samma problem.
Men nu är jag nästan garanterad att priset kommer att bli högre så tänker inte jag lägga då jag INTE betalar en mille för en mark LÄGENHET.
Då kan jag lika bra köpa ett radhus som är några hundra tusen lägre eller en villa för några hundra tusen högre UTAN hyra!

Nästa visning är på en villa i Arlöv på söndag =) Lite dyrare men som sagt ingen hyra.
Nu är det sparning som gäller!
Fast sparpengarna går ju än så länge till semester shopping men vi har säkert pengar kvar.

Hittade en såååå söööööt vovve i helgen, alla på jobb bara "naaaaaaaw" men den är leverans klar NU och det är dålig tajming. F*N!
Får bli efter semestern men både jag & Eko sitter varje dag fastklistrade på blocket haha.
Då jag blivit lite osäker på en Berner Sennen som jag så länge velat ha så kollar vi allt nu.
Han är inne på Grand Danois som jag också kan tänka mig (ju större destu bättre) men de kan ha problem med hjärtat och har en levnadsgrad till 7 år.
Sen vill han ha en Labrdor mix med Golden Retriever (men jag misstänker att han vill det för att en blandras är billigare, vilket jag inte har problem med, blandraser alltså- dom sägs vara friskare)Och jag har kommit in på New Foundland nu såååå myyysiga vovvar ju. Sånna nalle björnar!
Så en Teddy, Scooby, Nemo eller Nalle/Bamse. Yepp, jag har namn till alla raser hahahaha. Am I crazy?
Nä, jag bara älskar fyrbenta vänner!

3 kommentarer:

Annica sa...

Sv: Haha naaaw då missar du desperate housewifes IGEN haha, du får kolla på reprisen igen :) men det e bra att du jobbar så mycket som du bara kan=)

vet inte varför jag har så dålig magkänsla faktiskt, tror det beror på allt me padde, vi hålle ju på att avsluta allt mellan oss så det e lite jobbigt...

hahaha ja ballar av stål e faktiskt skit ballt, men det varar bara en timme och sen finns det absolut inget annat på tvn...

Hör av dig en dag när du e ledig gumman så får vi träffas :)

Annica sa...

jadå jag va ute och njöt av vädret =) hehe...

Sandra sa...

Haha! Typiskt tjejer att alltid vilja tjafsa. Joo, en vän jag har tog det över ett år för. Sedn finns det ju sådan som har flyt som ni!:P

Har strl 41 på de flesta skorna. Lite tråkigt för det är svårt att hitta snygga dojjor som sitter bra.. Men det är väl bara att göra det bästa av situationen och acceptera läget. Vad är det man brukar säga "vackra rosor har oftast stora blad" haha. A det är ju ett öde att bli av med det där fotvårtorna, peppar peppar så verkar ja blitt av med mina, som jag fick när ja duschade på gymmet för ett par årsedan. tiden då jag var hurtig och tränade.

Vad kul med en tatueringen, vad ska du ha för något?

Hur kommer det sig att ni vill ha en "jätte" vovve? Vill oxå ha en ny hund, men det får bli ett framtidsprojekt.

Hoppas det går bra på husvisningen till söndagen. Kramar