Glasögon orm

Har inte skrivit här & iheller inte läst bloggar på några dagar för att jag helt enkelt inte haft lust. Och skönt har det varit faktist, att kunna ägna saker åt lite annat.
Vad jag minns så jobbade jag i lördags och nog inget mer. I söndags jobbade jag med - alltså hjärnan har satt stopp, jag kommer inte ihåg mer, jag VET att vi gjorde något men kommer alltså inte ihåg, snacka om trött!

I måndags (igår) vet jag vad jag gjorde - jag var ju leeeedig!!!
Vaknade 07 för att Flash kom då och 08.30 kom de som tog bort våran jävla fläkt i badrummet. Nu är här alldeles tyst här hemma, men ett stort hål i golvet typ. De har rivit upp plastmattan där inne som dom ville sätta nytt imorgon men då jobbar jag så dom får komma nästa vecka när jag jobbar kväll. LÖNT liksom då kan inte vi duscha på ytterligare en hel vecka. Galen blir jag, det är ju påsk också så när jag väl slutar tidigt 13 på torsdag & fredag är ju normala folk lediga. Men jag får vara glad att jag får extra cash iallafall. Fast det kommer vara helvetes dagar då dom har arbeten i hela Lund och resten av skånes plattformar så det är mindre kul.

Iallafall så power walka jag till Lina som bor i Arlöv och det var underbart. Man blir så glad och får sådan energi i detta fina väder som vi haft i några dagar nu.
Gick upp till henne då hon inte var färdig än sen traskade vi hemåt. Hon gick vidare medans jag gick till pappa & inväntade han & Eko som hade övningskört och hämtat ut hans nya glasögon.
GUD - så snygg han är!
Min man, MIN, han är skiiiit snygg i glasögon ju. Han bara steg ut från bilen nyklippt, nyrakad, nya kläder & GLASÖGON, f*n va snygg han var.
Tur är det för det är inte alla som passar i glasögon haha. Och jag misstänker att han själv tycker han är snygg hahahaha.
Jag tog en lång dusch hos pappa & sen blev det thai mat som dom hade med sig hem, mumsigt! Sen promenerade vi hem och Flash blev hämtad. Han var döds trött, trodde han var 8 år, men han är 11 - stakars kille, självklart var han trött.

Vi såg på film men tanken på att jag skulle upp 04.30 imorse satte stopp för filmen.
Får se vidare på den idag.

Idag efter jobb så hämtade papsen mig och vi körde ut på City Gross och handlade maaaaaud (skåååånska). Måste säga att det verkligen blivit riktigt dyrt i mathandeln. Förr månads handlade vi och vi släpade hem flertalet påsar hem för ingen summa alls. Men i dagens läge får man inget för pengarna.
Vi gick hem med 3 påsar för nästan 800:- det fick vi säkert 6 påsar för på Willys förr.
Aja, vad ska man göra, mat behöver man =)
Slank ner en påskpresent till mamma också - för det är hon värd =)

Inga kommentarer: