April, April...

Ja, självklart är jag INTE gravid.
Kära blogg läsare, var ju bara tvungen att skoja till det lite hahaha. April, April =)=)
Shame on me, men det varriktigt roligt när Faten ringer mig och är över lycklig. Hahaha, jag dog nästan av skratt attacken. Magen gjorde så ont och jag log hela kvällen efter vi lagt på. Hon hade berättat för hennes man Tor att jag var gravid och var såå glad. Hahaha, fy fan va ball alltså.
Lina var ju också tvungen att ringa upp mig nu imorse för att se om det var sant. Och meningen var ju faktist att skoja med de två, Lina vill ju verkligen att jag ska bli gravid, mer än jag själv vill haha.

Nu är det över iallafall och jag har mina under piller som gör att jag INTE blir gravid, men tro mig när jag säger att pillerna inte alla gånger funkar. Men nu har dom gjort det i två år och hoppas på ett halvår till.
Synd det dära att jag flyttar tiden hela tiden, men bortsett från att jag är rädd av att mista min tid för mig själv och även för att gå upp i vikt så handlar det ju även om framtidens trygghet, alltså ett fast jobb. Och jag blir ju inte fast förän mitt vikariat går ut, alltså den 1 september. Planen var ju igentligen att sluta med pillerna i Maj, men nu är det ändrat till September. Men vem har sagt att jag har bråttom? En sak är säker iallafall, jag ska ha min party semester i sommar =)
BILJETTERNA HAR JU KOMMIT!!!
Så nice, väntar bara ivrigt på Tax free katalogen som jag kommer att bläddra i sönder.

Annars var allt annat sant i inlägget igår, jag var på jobb i 9 timmar och spydde INTE. Dock var jag ganska seg & trött. Det var helt underbart väder igår när jag slutade 19.00. Sol och inte så kallt. Pappa & Badi hade promenerat till mitt jobb så jag promenerade med dom hem. Vi planerade att inviga grillen i helgen, men vi får se, jag jobbar ju.

Igår då jag hade sådan lust att skriva i bloggen fast jag ville vänta till idag haha så skapade jag en ny blogg som jag tänkt att göra länge. En HUND blogg. Så ni mina läsare får gärna besöka den, fast den är nog inte så intressant för er som inte är intresserade av hundar.
Jag skapade den faktist på blogg.se, för att testa något nytt.
Annars är jag super nöjd med blogspot. Läser ofta på de som har blogg.se att det är segt att lägga in bilder och metrobloggen kommer man ibland inte ens in på. Men blogspot har jag ALDRIG haft problem med, aldrig trög. Men om det är tröt att gå in på min sida är det för att jag har så mycket inlagt (mamma som berättat haha).

Idag är jag ledig, sov dock bara till 9 och nu skiner solen och jag kan inte bestämma mig för om jag ska till mormor nu och duscha eller om jag ska ta en promenix och njuta av att våren är på väg. Eller ska jag gå iväg och köpa min vår jacka, eller ska jag.......JAG VET HELT ENKELT INTE VAD JAG SKA HITTA PÅ!

Ha en underbar dag, och njut av solen medans den är här!

1 kommentar:

Annica sa...

hahaha du e rolig du... visste inte vad man skulle tro, tyckte det va konstigt att det första du gjorde va skrev det på din blogg eftersom du inte hade sagt nåt till eko haha

sov när du ringde innan gumman men ringde upp dig men du svararde inte :(