Visning



Idag är jag ledig!
Vaknar och känner mig fetast i världen och väger mig och förstår nu varför.
Jag slutade på min LCHF diet i förra veckan för att jag gick upp två kilo. IDAG när jag vägde mig så hade jag gått upp TRE KILO på EN vecka, hur är det möjligt???
Det betyder sammanlagt fem kilo som jag kämpat med sedan januari.

ORKA tänka på detta alltså.........

Iallafall så skiner solen vilket är underbart eftersom jag fick höra att det skulle bli regn idag så positivt överraskad är man.
Mamma är hos mormor och väntar på mig för vi ska gå på en lägenhetsvisning här på Kirseberg. Helt sjukt att jag sökt lägenheter via dom jag bor i nu MKB, det största bostadsbolaget i Malmö och inte fått en enda visning. Men så skickar jag in en intresseanmälan på Heimstaden i fredags och har reda fått två stycken visningar.
Den första är då idag.
Sen på söndag ska vi på en visning på en marklägenhet med stor trädgård, fast det är bostadsrätt.

Efter visningen idag är planen att gå till en spådam som vi har besökt tidigare för ett antal år sedan. Så hoppas nu att hon är där, hon har inte varit där de två senaste gångerna vi var där.

Ha en lovely sunny day!

1 kommentar:

Annica sa...

så du funderar på att flytta till en annan lägenhet? du har ju hur fin lägenhet som helst nu ju =)

haha ja men Willys har ofta helt tomt på sortiment, tomt på hyllorna för det e slut haha.
detta var bara en liten småhandling, ska jag stor handla brukar det bli citygross.
Jaaa ostbågarna måste man ju ha såklart =) haha

När ska man få träffa dig då gumman?=)

Hälsa mamsen från mig..