Semester planering

När biljetterna är bokade/betalda och har anlänt till min hand OCH när solen kommit fram så får man en sån längtan.
Igentligen är jag inte en Alanya lover och har aldrig varit det iheller som många andra. Jag är mer "vill se världen", inte museér och konst & sånt. Utan se andra platser, andra länder.
Varför Alanya lockar (bortsett från att min man är där ifrån) det är PARTY LIVET! Och självklart sol & bad, men party livet MED vänner man har dä ifrån.
Hade jag inte känst folk där nere hade det ju aldrig varit samma sak.

Det jag skulle komma fram till är att nu efter denna längtan sitter jag med med kollegieblocket och skriver ner (som planeraren jag är) vad jag ska göra.

Före:

*Frisören
*Brasiliansk
*Fotvård
*Vaccinera mig
*Shoppa skor

Där nere:

*Besöka hundhemmet
*Simma med delfiner
*Åka en tripp till Icmeler & träffa Sorine
*Tatuera mig
*Åka till vattenlandet i Antalya
*Åka banana boat (har faktist ALDRIG åkt den *snyft)

Mmm, varje gång jag åkt någonstans har jag en hel lista på vad jag ska göar som aldrig hinns med. Kommer jag att hinna denna gången?

Dagens: Jag har träningsvärk i gumpmusklerna för att jag promenerade till Lina igår. Det betyder att jag är J**LIGT otränad. Men det ska bli ändring på det om solen är snäll och inte försvinner. På måndag är det nästa tur =) Då ska jag t.o.m passa Flash så det blir en lång runda. Fast denna gång tar jag mig hem också haha och har gympa skor =)

Tjingeling!

3 kommentarer:

Lina sa...

Oh vad härligt med semester planer :-)

Cenk och Ali klipper sig hos Mehmet,en gammal kompis ex man som har sin salong på Lindängs Centrum.

Klipper Eko sig där med?

kram

Sofiya sa...

du får se till att hinna med allt. jag är ju jävligt sugen på att simma med delfiner oxå, men de har ja redan sagt.. :P

ANNICA sa...

du får se till så du hinner göra dom sakerna gumman ju :D hur länge ska ni vara där??